آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10

آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10) سامسونگ منتشر شد. این به‌روزرسانی شامل رابط کاربری One UI 2.0 نیز می‌شود.

پس از مطالبی که در مورد آغاز برنامه آزمایشی رابط کاربری One UI 2.0 برای گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 سامسونگ نوشتیم٬ این شرکت سرانجام به‌روزرسانی مذکور را برای برخی بازارهای مشخصی منتشر کرد. این به‌روزرسانی نه تنها شامل رابط کاربری جدید One UI 2.0 می‌شود٬ بلکه قابلیت‌های جدید سیستم عامل اندروید 10 را نیز شامل می‌شود.

در حال حاضر دریافت آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10 در آلمان تایید شده است٬ اما می‌دانیم که به زودی کاربران آمریکایی و کره‌ای نیز به زودی آن را دریافت خواهند کرد. بی‌تردید به زودی تعداد کاربرانی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند افزایش پیدا خواهد کرد٬ به خصوص در کره‌ی جنوبی که گوشی‌های هوشمند این شرکت با شدت بیشتری پشتیبانی می‌شود.

اطلاعات اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10

آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10

این به‌روزرسانی٬ دقیقا همان به‌روزرسانی است که برای کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس 10 نیز عرضه شده است. این به‌روزرسانی که با شماره مدل N975FXXU1ZSJF عرضه می‌شود٬ علاوه بر تمام قابلیت‌های خوبی که با One UI 2.0 همراه است٬ پچ امنیتی نوامبر 2019 را نیز همراهی می‌کند.

آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی نوت 10 دارای حجم 1.8 گیگابایتی است و برای کاربرانی که در برنامه‌ی آزمایشی سامسونگ از طریق اپلیکیشن Samsung Members ثبت نام کرده‌اند٬ ارسال خواهد شد. شما هم می‌توانید این اپلیکیشن را روی گلکسی نوت 10 خود دانلود کرده و برای دریافت این به‌روزرسانی ثبت نام کنید. وقتی زمان دریافت فرا برسد٬ آن به صورت یک به‌روزرسانی OTA روی گوشی شما نمایان می‌شود. فراموش نکنید که پیش از به‌روزرسانی٬ از تمام اطلاعات خود پشتیبانی بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد ارباب،طعم شیرین اندروید 10 با برترین رابط کاربری جهان