نمایشگر آیفون اس ای 2

نمایشگر آیفون اس ای 2 ، اپل را از انحصار سامسونگ دیسپلی درمی‌آورد

اطلاعات تازه‌ای به دست آمده که نشان می‌دهد تولید نمایشگر آیفون اس ای 2 اپل بر عهده‌ی سامسونگ نخواهد بود و این دیوایس می‌تواند تولید پنل‌های نمایشگر آیفون‌های اپل را از انحصار این شرکت کره‌ای درآورد.

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل قصد دارد از پنل‌های شرکت ال جی دیسپلی برای نمایشگر آیفون اس ای 2 خود استفاده کند. این پنل‌ها پیش از آن که بخواهند در گوشی ارزان قیمت اپل استفاده شوند، در حال گذراندن مراحل نهایی کنترل کیفیت خود هستند.

تولید نمایشگر آیفون اس ای 2 بر عهده شرکت LG Display است

در ادامه شایعات اخیر پیرامون جانشین آیفون اس ای، اعتقاد بر این است که اپل در حال آزمایش نهایی کیفیت پنل‌های شرکت LG Display است تا مطمئن شود آن‌ها از کیفیت لازم برای به کارگیری در تازه‌ترین گوشی اقتصادی خود برخوردار هستند. منابع نزدیک به کمپانی ال جی تاکید می‌کنند که این شرکت فعالیت خود را در تولید پنل‌های مختص گوشی‌های اقتصادی افزایش بخشیده و تفکراتی متفاوت از گذشته را دارد. در همین حال یک منبع دیگر ادعا می‌کند که ال جی دیسپلی برای برآمدن از پس وظایف سنگین و تولید انبوه، تغییر رویه داده و با ساختار جدیدی فعالیت می‌کند.

هنوز معامله به طور کامل انجام نشده است، اما به محض انجام این کار، ال جی دیسپلی برای اصلاح تجهیزات ساخت خود اقدام خواهد کرد. این منابع معتقدند که سفارش‌های اولیه‌ی اپل مربوط به پنل‌های کوچک است. این درحالیست که پیشتر کارخانجات تولید انبوه ال جی برای تولید پنل‌های LCD آیفون‌های گران قیمت‌تر اپل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با تغییر رویه‌ی اپل به استفاده از پنل‌های OLED که توسط سامسونگ تولید می‌شوند، این شرکت کوپرتینویی دیگر نسبت به ال جی دیسپلی بی‌نیاز شد. هرچند این شرکت هم قادر به تولید پنل‌های OLED است، اما اکثر قریب به اتفاق سفارش‌ها در بازار موبایل به سمت سامسونگ معطوف است. منبعی که این اطلاعات را در اختیار ما قرار داده، The Elec نام دارد. این منبع گذشته‌ی خوبی در زمینه‌ی افشای اطلاعات مختلف از برنامه‌های آتی اپل دارد.

دومین نسل گوشی آیفون اس ای قرار است در اوایل سال 2020 میلادی معرفی شود. در حالی که این دیوایس از نظر اندازه‌ای با آیفون 8 یکسان است، از تراشه‌ی A13 اپل با 3 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد و در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی، با قیمت پایه 399 دلاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک شکست اساسی برای اپل