گوشی آنر V30

گوشی آنر V30 از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی خواهد کرد

به لطف کسب تاییدیه 3C، ما حالا می‌دانیم که گوشی آنر V30 از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی خواهد کرد. آنر وی 30 به عنوان پرچمدار سال 2019 آنر، به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی آنر V30 و هواوی نوا 6 5 جی دو محصولی هستند که این روزها اخبار زیادی را در مورد آن‌ها می‌شنویم. گوشی جدید آنر به تازگی موفق به کسب تاییدیه تنا شده است و امروز نیز تاییدیه 3C‌ را در چین به نام خود ثبت کرد.

گرچه تاییدیه 3C اطلاعات جامعه‌ای از محصولات را ارائه نمی‌کند، اما شاید جذاب‌ترین موردی از این گوشی که تایید می‌کند، سرعت شارژ آن است. همانطور که در تیتر خبر خواندید، گوشی آنر وی 30 از فناوری شارژ سریع 40 وات پشتیبانی خواهد کرد. در تصویر بالا اطلاعات کامل آن ثبت شده است، به خصوص شما می‌توانید بخشی که در آن “10VDC, 4A MAX” نوشته شده است را مشاهده کنید. این بدان معناست که گوشی جدید آنر به صورت 10 وات/4 آمپر یا به عبارتی دیگر با سرعت 40 وات شارژ خواهد شد.

در حال حاضر گوشی‌های سری وی 20 آنر از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کنند. پرش به سرعت 40 وات می‌تواند پیشرفت خوبی برای گوشی پرچمدار برند زیرمجموعه هواوی محسوب شود. رسانه‌های چینی همچنین ادعا می‌کنند که آنر از یک باتری بسیار بزرگ نیز در زیر قاب این گوشی استفاده خواهد کرد. این می‌تواند به عمر باتری طولانی پرچمدار جدید آنر نیز بی‌انجامد.

سایر مشخصات فنی گوشی آنر V30

گوشی آنر V30

انتظار می‌رود Honor V30 در ماه آینده‌ی میلادی طی یک رویداد خبری ویژه توسط مدیرعامل برند آنر معرفی شود. آقای ژائو مینگ تایید کرده بود که ماه نوامبر، شاهد رونمایی از نخستین گوشی 5G برند آنر خواهیم بود.

از دیگر مشخصات فنی این دیوایس می‌توان به قدرت‌گیری از تراشه‌ی کایرین 990 5G، دو دوربین سفی و نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی در جلو اشاره کرد. ضمنا ما انتظار حضور دوربین چهارگانه‌ای با سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی روی قاب پشتی وی 30 را نیز داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*