عکس هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی

عکس هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی، دوربین سلفی دوگانه آن را تایید می‌کند

ساعاتی پیش عکس هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی دیده شد. این تصویر تایید می‌کند که Huawei Nova 6 5G به دوربین سلفی دوگانه درون حفره‌ی نمایشگر مجهز خواهد بود.

به نظر می‌رسد به معرفی گوشی 5G هواوی نوا 6 نزدیک می‌شویم، زیرا هر روزی که می‌گذرد، اخبار بیشتی از این محصول به بیرون درز پیدا می‌کند. همین روز گذشته بود که رندرهای این گوشی به بیرون درز پیدا کرد و حالا شاهد انتشار عکسی هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی هستیم.

عکس هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی

عکس هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، توسط یکی از کاربران چینی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. این تصویر می‌تواند یکی از بیشترین شایعات شنیده شده در مورد نوا 6 5 جی که انتظار می‌رود مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G تولید شده توسط هواوی باشد را تایید کند.

همانطور که در شایعات پیشین شنیده بودیم، این گوشی به یک ماژول دوربین دوگانه سلفی در بالای پنل نمایشگر خودش مجهز خواهد بود که درون یک حفره قرار گرفته است. این ماژول در رندری که روز گذشته منتشر شده بود نیز قابل مشاهده بود. قاب جلویی این گوشی ما را به یاد یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار، گوشی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ می‌اندازد. آن دیوایس نیز به دوربین سلفی دوگانه در داخل حفره‌ای روی نمایشگر مجهز بود.

به جز این تصویر، عکس دیگری نیز منتشر شده که اجرای رابط کاربری EMUI توسط این گوشی را تایید می‌کند. از نظر مشخصات فنی نیز این دیوایس به دوربین سه گانه پشتی مجهز خواهد بود. شما روی قاب پشتی آن می‌توانید یک سنسور 3D ToF، فوکوس لیزری و یک فلاش LED را نیز بیابید. ضمن آنکه گفته می‌شود هواوی، یک نسخه‌ی 4G از نوا 6 را نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد.