مایکروسافت لانچر 5.10 آزمایشی

مایکروسافت لانچر 5.10 آزمایشی با ارائه‌ی سیستم حالت تیره سراسری منتشر شد

مایکروسافت لانچر 5.10 آزمایشی منتشر شد. این نسخه، سیستم جامعی از حالت تیره (Dark Mode) را در سراسر گوشی شما فعال خواهد کرد. هم اکنون این نسخه از Microsoft Launcher را دانلود کنید.

لانچرهای اندرویدی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند و مایکروسافت نیز به عنوان یکی از توسعه دهندگان جدید اندرویدی، همچنان به بهبود کارایی لانچر اندرویدی خود ادامه می‌دهد. در همین راستا، این شرکت چند روز پیش نسخه‌ی آزمایشی مایکروسافت لانچر 5.10 را در اختیار کاربران خودش قرار داد. درست مانند نسخه‌ی 5.9، این نسخه نیز به‌روزرسانی کوچکی را دریافت کرده است و تماما مربوط به اضافه شدن یک سیستم حالت تیره‌ی گسترده در دو سیستم عامل اندروید 9 و 10 می‌شود. در حالی که یک سیستم حالت تیره گسترده فقط مختص اندروید 10 است، اما نسخه‌ی قبلی آن یعنی اندروید 9 پای نیز دارای گزینه‌ای برای فعال‌سازی حالت تیره است که فقط روی برخی اپلیکیشن‌های گوگل نظیر تلفن، پیام‌ها و مخاطبان تاثیر می‌گذارد.

مایکروسافت لانچر نیز هم اکنون دارای یک حالت تیره است، اما فقط به صورت دستی می‌توانید آن را فعال کنید. در به‌رزرسانی آزمایشی جدید، گزینه‌ای اضافه شده که می‌تواند بسته به تنظیمات سیستم شما، حالت تیره را به صورت خودکار فعال کند. شما همچنین می‌توانید یک تم متفاوت را از تنظیمات سیستم خود انتخاب کنید که اگر قصد استفاده از یک تم سفارشی شفاف را داشته باشید، آن ضروری است.

جدا از این، مایکروسافت لانچر جدید شامل بهبود عملکرد و حل مشکلات زیرپوستی می‌شود. اگر شما در برنامه‌ی آزمایشی مایکروسافت ثبت نام نکرده باشید، می‌توانید نسخه‌ی 5.9 تازه منتشر شده را دانلود و نصب کنید که شامل یک آیکون تقویم جدید با قابلیت تطبیق‌پذیری خودکار با تاریخ روز است.

نحوه دانلود مایکروسافت لانچر 5.10 آزمایشی

اگر هم تا به حال مایکروسافت لانچر را آزمایش نکرده‌اید، می‌توانید هم اکنون این لانچر را از طریق این لینک دانلود کرده و در همان صفحه، در برنامه آزمایشی موجود ثبت نام کنید تا قادر به استفاده از نسخه آزمایشی 5.10 باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه