اپیسر

شرکت اپیسر نخستین ماژول DRAM XR-DIMM را معرفی کرد

شرکت اپیسر که به عنوان یکی از پیشروترین سازندگان حافظه‌های صنعتی محسوب می‌شود، نخستین ماژول DRAM XR-DIMM دارای گواهینامه RTCA DO-160G را ارائه می‌کند.

ماژول حافظه قدرتمند DRAM XR-DIMM، استانداردهای دقیق آزمایش RTCA DO-160G US را برای نخستین بار در بازار جهانی تامین می‌نماید. این استاندارد در واقع یک گواهینامه تجهیزات حمل و نقل هوایی بوده که XR-DIMM را به عنوان ماژول مقاوم در برابر لرزش‌های زیاد معرفی می‌نماید، بدین ترتیب این DRAM محصولی ایده‌آل برای برنامه‌های دفاعی و هوانوردی خواهد بود.

جزئیات تولید ماژول DRAM XR-DIMM توسط اپیسر

اپیسر

از سال 2018، شرکت اپیسر ایده‌ی تولید ماژول DDR4 XR-DIMM را در ذهن می‌پروراند. اگرچه مدل‌های قبلی نیز با MIL-STD-810G سازگار بوده‌اند، اما این ماژول جدید اولین محصول مطابق با استاندارد RTCA DO-160G ایالات متحده است، و به عنوان محصولی ایده‌آل برای کاربرانی که در شرایط دارای لرزش و شوک شدید نیاز به کار مطمئن دارند، ارائه شده است.

اپیسر

بسیاری از سیستم‌های دفاعی، حمل و نقل ریلی و وسایل نقلیه‌ی جهانی، هنوز به ماژول های حافظه استاندارد متکی هستند. با این حال، سازندگان آینده‌نگر می‌دانند که ماژول‌های XR-DIMM Apacer پیشرفت‌های قابل توجهی را با اضافه نمودن 300 پین اتصال و نصب سوراخ‌های برای حفظ اجزا در جای خود، در قابلیت اطمینان ارائه می‌دهند. این نوع ساخت، اجازه می‌دهد تا XR-DIMM حتی در هنگام مواجهه وسایل نقلیه، با جاده‌های ناهموار، بادهای قدرتمند یا امواج خشونت آمیز پایدار مانده و عملکرد پایداری را نیز ارائه دهد.

اپیسر

تولیدکنندگان مرتبط با صنعت هوا فضا و سیستم دفاعی تایوان و سایر نقاط جهان ماژول‌های DRAM و SSDهای برش خورده‌ی اپیسر را خواستار هستند.. ماژول XR-DIMM دارای گواهینامه RTCA DO-160G تنها ابتدای مسیری طولانی از نوآوری های Apacer در این زمینه است. کمپانی اپیسر، به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در تایوان، از دسترسی به منافع صنعت حمل و نقل هوایی پررونقی که بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی تایوان، در سال 2018 با 11 درصد رشد، تقریبا به 4 میلیارد دلار رسیده است، سود می‌برد.

شرکت متین به عنوان نماینده انحصاری اپیسر در ایران کلیه محصولات این شرکت را عرضه نموده و خدمات پس از فروش آن را طبق استاندارهای بین‌المللی به مشتریان گرامی ارایه می‌نماید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های پیشرو در عرضه و خدمات گروه محصولات حافظه، پاوربانک و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*