نسخه ویژه پردازنده Core i9-9900KS اینتل

اینتل جزئیات نسخه ویژه پردازنده Core i9-9900KS خود را اعلام کرد

جزئیات نسخه ویژه پردازنده Core i9-9900KS اینتل یک روز پیش از عرضه‌ی آن منتشر شد. اینتل ادعا می‌کند، 9900KS Special Edition قدرتمندترین پردازنده‌ی گیمینگ دسکتاپی جهان است.

برخی افراد از فاصله‌ی زمانی بین معرفی و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند گله‌مند هستند، اما آن‌ها شاید نمی‌دانند که این فاصله‌ی زمانی در مورد پردازنده‌های اینتل چقدر بیشتر است! هرگز به تاخیر در عرضه‌ی پردازنده‌های 10 نانومتری توجه نکنید. از زمان معرفی این پردازنده‌ها که اینتل وعده داده بود بهترین پردازنده‌های گیمینگ دسکتاپی هستند، حدودا 5 ماه می‌گذرد. خوشبختانه اطلاعاتی در مورد نسخه ویژه پردازنده Core i9-9900KS اینتل منتشر شده است و ما می‌دانیم که فروش آن از چند ساعت دیگر آغاز خواهد شد.

نسخه‌ی ویژه‌ی 9900KS تمام موانعی که می‌تواند نسخه‌ی اصلی آن سر راه اجرای بازی‌ها با کیفیت بی‌نهایت بگذارد را از راه برمی‌دارد. به طور مثال هر 8 هسته‌ی آن قادر به دستیابی به فرکانس توربو 5 گیگاهرتزی هستند،‌ در حالی که فقط یک هسته‌ی مدل اصلی دارای چنین سرعتی بود. این هسته‌ها همچنین فرکانس پایه‌ی بیشتر 4 گیگاهرتزی را نسبت به نسخه‌ی معمولی اجرا می‌کنند.

اینتل نسخه ویژه پردازنده 9900KS را برای اورکلاک کننده‌ها تولید کرده است و به همین خاطر است که آن به صورت آنلاک شده عرضه می‌شود. به منظور اورکلاک کردن آسوده‌تر، اینتل ابزار Intel Performance Maximizer را برای تنظیم مناسب پردازنده ارائه کرده است. کش 16 مگابایتی Intel Smart Cache و 40 خط PCIe نیز می‌توانند عملکرد پردازنده را ارتقاء ببخشند.

قیمت نسخه ویژه پردازنده Core i9-9900KS اینتل

بدیهیست که تمام این موارد بدون هزینه‌ نخواهد بود. در مقایسه با توان مصرفی 95 واتی نسخه‌ی اصلی، این نسخه‌ی ویژه توان مصرفی 128 واتی دارد. بهتر است اطمینان داشته باشید مادربرد کامپیوتر شما می‌توانند بار اضافه‌تر را تحمل کنند؛ حتی در صورتی که این پردازنده با تمام مادربردهای Z390‌ سازگار است. و اما قیمت این نسخه‌ی ویژه 513 دلار اعلام شده است و فروش آن از فردا 8 آبان 98 در بازارهایی محدود آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*