گوشی ردمی نوت 8 پرو

گوشی ردمی نوت 8 پرو چقدر در برابر نفوذ آب مقاوم است؟ (گجت تی وی)

شیائومی ردمی نوت 8 پرو (Redmi Note 8 Pro) گوشی بالارده‌ای است که از مشخصات خوبی بهره می‌برد، اما آیا در برابر نفوذ آب هم مقاوم است؟ در ادامه، ویدیوی تست نفوذ آب گوشی ردمی نوت 8 پرو را مشاهده می‌کنید.

ردمی نوت 8 پرو (Redmi Note 8 Pro) گوشی جدیدی از زیرمجموعه شیائومی یعنی برند Redmi است که از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، بدنه شیشه‌ای، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری MIUI 10، تراشه مدیاتک هلیو G90T، شش یا هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین چهارگانه 64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی از جمله ویژگی‌های شاخص گوشی ردمی نوت 8 پرو به شمار می‌روند.

اما آیا این گوشی با چنین مشخصاتی، می‌تواند در برابر نفوذ آب هم مقاومت کند یا خیر؟ در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، ابتدا جعبه‌گشایی سریع ردمی نوت 8 پرو را مشاهده می‌کنیم و با برخی از ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم. سپس گوشی در آب غوطه‌ور شده و روی آن آب ریخته می‌شود و در نهایت قاب پشتی گوشی باز می‌شود تا ببینیم چقدر آب به داخل آن نفوذ کرده است. این را هم بگوییم که شیائومی اعلام کرده ردمی نوت 8 پرو دارای استاندارد IP52 است و این یعنی فقط می‌توانید نگران پاشش چند قطره آب روی آن نباشید.

در ادامه، ویدیوی تست مقاومت ردمی نوت 8 پرو در برابر نفوذ آب را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست نفوذ آب گوشی ردمی نوت 8 پرو