شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 8 آبان 98

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 8 آبان 98 اعلام شد. سایپا در این طرح فروش خودروهای سایپا 151 و تیبا صندوق دار را از روز چهارشنبه ۸ آبان ۹۸ به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه فروش محصولات خود از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 8 آبان 98 خودروهای سایپا 151 و تیبا صندوق دار رینگ فولادی و آلومینیومی را به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند در بخش فروش اقساطی این طرح فروش از تسهیلاتی با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه برخوردار شوند. موعد تحویل خودروهای این طرح فروش 30 روز پس از پذیرش اعلام شده است و این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه توضیحات و جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا به صورت نقد و اقساط در 8 آبان 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم:

  • گروه خودروسازی سایپا برای اینکه محصولات خود را فقط به دست مصرف‌کنندگان واقعی برساند، در این طرح فروش محدودیت کد ملی را در نظر گرفته است که بر اساس آن به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو به فروش می‌رسد.
  • آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 برای خرید یک دستگاه از محصولات سایپا ثبت نام کرده باشند، در این طرح فروش اجازه ثبت نام نخواهند داشت. از این رو مشتریان اگر در زمان ثبت نام اطلاعات خود را به صورت اشتباه درج کنند، باعث باطل شدن ثبت نام آنها خواهد شد. بنابراین از مشتریان خواسته می‌شود در زمان درج اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشند.
  • در این طرح فروش افراد زیر 18 سال قادر به ثبت نام نخواهند بود.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد.

شرایط فروش سایپا – 8 آبان 98

  • موعد تحویل تمامی این خودروها 30 روز پس از پذیرش خواهد بود.
فروش اقساطی
نام خودروقیمتتسهیلاتنحوه بازپرداخت
سایپا 15140 میلیون و 313 هزار تومان12 میلیون تومان3 چک 4 ماهه
تیبا صندوق دار رینگ فولادی43 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی46 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
فروش نقدی
نام خودروقیمت
سایپا 15140 میلیون و 313 هزار تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*