آکادمی TTSA

امضای قرارداد رسمی میان ارتش آمریکا و یک نهاد یابنده یوفوها: آکادمی TTSA

ارتش آمریکا در ادامه اقدامات عجیب و غیرمنتظره خودش در رابطه با یوفوها (UFO) این بار قراردادی رسمی با آکادمی TTSA که از قابل احترام‌ترین نهادهای یابنده یوفو است، امضا کرد!

همانگونه که احتمالا می‌دانید، یوفو یا همان UFO در واقع عبارتی است که به “اشیاء ناشناس پرنده” (Unidentified Flying Objects) اطلاق می‌شود. این اشیاء پرنده لزوما منشاء غیر زمینی ندارند و بعضا ممکن است به برخی تجهیزات ناشناخته زمینی هم برچسب یوفو زده شود. اگر علاقه‌مند به دنیای یوفوها هستید، به احتمال بسیار زیاد آکادمی TTSA را می‌شناسید. این آکادمی اخیرا با انتشار 3 ویدئو مربوط به مشاهده یوفوها و سپس تایید اصالت و واقعی بودن این ویدئوها توسط ارتش امریکا به شدت نقل مجالس شد و بر سر زبان‌ها افتاد.

آکادمی TTSA

آکادمی TTSA خودش را به طور رسمی به عنوان یک آکادمی علمی هنری به نام “به سوی ستاره‌ها” (To the Stars Academy of Arts & Sciences) معرفی می‌کند. این آکادمی در سال 2017 توسط یک خواننده راک بنام تام دی‌لانج (Tom DeLonge) که زمانی هم خواننده اصلی بَند یا گروه موسیقی نسبتا معروف Blink-182 بود، پایه گذاری شد.

آکادمی “به سوی ستاره ها” در همین مدت زمان محدود تقریبا 2 ساله نه تنها توانسته نام خودش را نقل محافل علاقه‌مندان به یوفوها کند، بلکه حتی بسیاری از کارشناسان هم این آکادمی را به تنهایی، به عنوان قابل استنادترین نهاد یابنده UFOها معرفی می‌کنند. این آکادمی بخش عظیمی از اعتبار خودش را بخاطر رویکرد علمی خود در رابطه با موضوعات گوناگونی که به آن‌ها پرداخته، به دست آورده است. به عنوان مثال چندی پیش سخنگوی این آکادمی اعلام کرد که آن‌ها به یک کشف جذاب در رابطه با یوفوها دست پیدا کرده‌اند اما تا زمانی که تمام آنالیزها و بررسی‌های علمی مد نظرشان را در رابطه با این کشف انجام ندهند، از آن رونمایی نخواهند کرد. ما در گجت نیوز هم این خبر را به طور کامل پوشش دادیم که در مقاله‌ای که در ادامه معرفی می‌شود، می‌توانید متن کامل این خبر را نیز مطالعه کنید.

پس به طور کلی می‌توان گفت که آکادمی TTSA بدور از هرگونه بازارگرمی، صادقانه به دنبال کشف اسرار یوفوها است. حداقل این چیزی است که TTSA تاکنون از خودش نشان داده است. اما از آنجایی که ارتش آمریکا هم از مدت‌ها پیش به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یوفوها است، در نتیجه تصمیم به همکاری با آکادمی TTSA دارد. البته ارتش آمریکا حداقل طبق گفته‌های رسمی مقام‌های مسئولش، یوفوها را متعلق به فرازمینی ها نمی‌داند و معتقد است که این اشیاء ناشناس پرنده، ممکن است ابزار جاسوسی کشورهای دیگر، مخصوصا روسیه و چین باشند!

طبق قراردادی که بین آکادمی TTSA و ارتش آمریکا منعقد شده، قرار است ارتش آمریکا به مدت 5 سال، منابع مورد نیاز این آکادمی را به همراه یک بودجه قابل توجه 750 هزار دلاری در اختیار TTSA قرار دهد. این آکادمی هم با بررسی‌ها و آنالیزهای حرفه‌ای خودش قرار است باعث پیشبرد پروژه‌های جاه‌طلبانه ارتش آمریکا شود. در میان این پروژه‌های جاه طلبانه، نام “ارتباطات کوانتومی” (Quantum Communications) هم به چشم می‌خورد که اگر به دنیای علم علاقه‌مند باشید، می‌دانید که این عبارت درواقع ورژن علمی‌تر همان تله‌ پورت خودمان است!

باوجود اینکه در حال حاضر اطلاعات چندان زیادی در رابطه با نحوه و زمینه‌های همکاری آکادمی TTSA و ارتش آمریکا به طور قطعی مشخص نشده، اما همین اطلاعاتی که تاکنون در این رابطه به بیرون درز کرده هم مشخص می‌کند که ارتش آمریکا قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، دنیا را بیش از هر زمان دیگری به داستان‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی شبیه کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این آمریکا چند سازمان کشف یوفو داره تتیسا دیگر چیست خوب است که ارتش هم کمی از چهار چوب سخت نظامی بیرون بیاید و با جیغ و وحشت به دنبال کشف عجایب ماوراءالطبیعه بربیاید