شیائومی می CC9 پرو

تیزرهای تبلیغاتی شیائومی می CC9 پرو از نمایشگر منحنی و زوم بالای دوربین آن خبر می‌دهند

تیزرهای تبلیغاتی شیائومی می CC9 پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد. بر اساس آن‌ها، شیائومی می سی سی 9 پرو (Xiaomi Mi CC9 Pro) مجهز به دوربینی با توانایی زوم بالا بوده و نمایشگرش دارای انحنا است.

شیائومی پیش از رونمایی گوشی هوشمند منحصربه‌فرد بعدی خود از خانواده CC9، کمپینی به منظور انتشار تیزرهای تبلیغاتی آن به راه انداخت. گوشی نام برده در بازارهای کشورهای سراسر دنیا به چین، با نام شیائومی می نوت 10 شناخته خواهد شد.

پیش از این نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro قدرت زوم بالای آن را به رخ کشید. حال سازنده به این تصاویر بسنده نکرده و نمونه عکس‌های بیشتری به منظور نمایش قدرت زوم دوربین اصلی شیائومی می CC9 پرو منتشر کرده است. عکس‌های زیر در حالت بدون بزرگنمایی، زوم 2 برابری، زوم اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی 10 برابری به ثبت رسیده‌اند.

نمونه عکس‌های دوربین شیائومی می CC9 پرو

در تیزر زیر، شیائومی تاکید مجددی روی توانایی بالای دوربین گوشی می سی سی 9 پرو برای بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت داشته است.

شیائومی می CC9 پرو

شرکت چینی همچنین یک ویدیو در این رابطه منتشر کرد. با تماشای آن بهتر می‌توان به قابلیت زوم اپتیکال دوربین گوشی هوشمند آتی شیائومی پی برد. گفتنی است مجهز شدن به یک لنز تله توانمند روی یکی از سنسورهای دوربین شیائومی می سی سی 9 پرو تنها نکته منحصربه‌فرد درباره آن نیست. بر اساس اخبار قبلی می‌دانیم شیائومی Mi CC9 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است.

اما جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی گوشی Xiaomi Mi CC9 Pro روی صفحه نمایش منحنی آن تاکید دارند. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از طریق وب سایت TENAA در اختیارمان قرار گرفت، به ابعاد 6.47 اینچی نمایشگر گوشی شیائومی می CC9 پرو پی بردیم. نوع پنل این صفحه نمایش اولد بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد.

شیائومی می CC9 پرو

از روی تیزرهایی که تا امروز درباره این گوشی منتشر شده‌اند، نمی‌توان به تصویری از پنل جلویی آن دست پیدا کرد. مخصوصا درباره نوع طراحی بدون حاشیه این گوشی و نحوه قرارگیری دوربین سلفی در پنل جلویی کنجکاو هستیم. احتمالا شیائومی در حال مخفی کردن چیزی از ما است و در روز رونمایی گوشی، با یک سورپرایز همچون دوربین سلفی زیر صفحه نمایش رو به رو خواهیم شد! بر اساس اطلاعاتی که پیشتر از TENAA به دست آمد، رزولوشن دوربین جلویی Xiaomi Mi CC9 Pro برابر 32 مگاپیکسل است.

شیائومی می CC9 پرو

طبق تیزرهای شیائومی می سی سی 9 پرو، این گوشی در روز پنجم نوامبر (چهاردهم آبان) طی برگزاری رویدادی در شهر پکن رونمایی خواهد شد. یکی از نکاتی که از تیزر بالا به آن پی بردیم، وجود درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری در لبه پایینی گوشی است. وجود دریافت‌کننده سیگنال‌های رادیوی اف ام و مخصوصا سنسور ارسال امواج مادون قرمز نشان می‌دهد شیائومی، عناصر بسیار کاربردی که دیگر گوشی‌سازان از محصولات خود حذف کرده‌اند را به مدل Mi CC9 Pro افزوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*