ساعت هوشمند شیائومی می واچ

هر آنچه از طراحی و مشخصات ساعت هوشمند شیائومی می واچ می‌دانیم (گجت تی وی)

به احتمال زیاد ساعت هوشمند شیائومی می واچ (Xiaomi Mi Watch) در 5 نوامبر 2019 معرفی می‌شود. در این ویدیو، آخرین اطلاعات منتشر شده و تصاویر مربوط به طراحی این اسمارت واچ را بررسی می‌کنیم.

شرکت چینی شیائومی در رویداد 5 نوامبر (14 آبان 98) خود قصد دارد از یک گوشی هوشمند با دوربین 108 مگاپیکسلی با نام Mi CC9 رونمایی کند. این شرکت همچنین جزئیاتی از ساعت هوشمند آینده خود را اعلام کرده که احتمالا در این رویداد معرفی خواهد شد. ساعت هوشمند شیائومی که احتمالا با نام می واچ (Xiaomi Mi Watch) شناخته می‌شود، از نظر ظاهری بسیار جالب است و شباهت خیلی زیادی با اپل واچ دارد.

ظاهرا قرار است ساعت هوشمند شیائومی می واچ به سیستم عامل WearOS گوگل مجهز شود. طراحی ظاهری دستگاه، مستطیلی‌شکل است و حتی یک پیچ تنظیم مشابه اپل واچ در بالای سمت راست ساعت دیده می‌شود. به نظر می‌رسد شیائومی می واچ دارای پردازنده اسنپدراگون 3100 کوالکام خواهد بود و یک اسلات در سمت چپ ساعت قرار گرفته است. این ساعت هوشمند از طریق eSIM به شبکه سلولی متصل می‌شود و از وای فای، جی پی اس، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند.

فعلا جزئیات بیشتری در مورد ساعت هوشمند جدید شیائومی منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا روز 5 نوامبر که احتمالا شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود، منتظر بمانیم. در ادامه ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم تا از آخرین اطلاعات منتشر شده در مورد این اسمارت واچ و ویژگی‌های طراحی آن مطلع شوید.

ویدیوی ساعت هوشمند شیائومی می واچ