سامسونگ گلکسی تب S6

بررسی ویدیویی تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 ؛ پاسخ اندرویدی‌ها به آیپد پرو

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 (Samsung Galaxy Tab S6) پاسخی محکم از سوی اندرویدی‌ها به اپل آیپد پرو است. در ادامه، ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی تب S6 را مشاهده می‌کنید.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 (Samsung Galaxy Tab S6) یک تبلت پیشرفته است که هر چه مورد نیاز یک تبلت خوب است را در خود دارد. طراحی زیبا و باریک و عملکرد بسیار خوب و کاربردی باعث شده تا گلکسی تب اس 6 به یک تبلت همه چیز تمام تبدیل شود. این تبلت جدید را می‌توان پاسخ جدی و محکم اندرویدی‌ها به تبلت اپل یعنی آیپد پرو دانست.

برخورداری از قلم استایلوس اس پن، نمایشگر 10.5 اینچی سوپر امولد با وضوح 2560 در 1600 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی دوگانه 13 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 7040 میلی‌آمپرساعتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از جمله ویژگی‌های شاخص تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 به شمار می‌روند.

چهار اسپیکر مبتنی بر فناوری AKG و دالبی اتموس هم در زیر تبلت قرار گرفته که باعث ارائه کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای می‌شود. تبلت جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی با قیمت 649 یا 729 دلار به بازار جهانی عرضه می‌شود. یک کیبورد جانبی هم با قیمت 179 دلار برای این تبلت عرضه شده که از طریق مجموعه‌ای پین در لبه سمت چپ دستگاه به بدنه آن متصل می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی تب S6 را در گجت تی وی ببینید و با ویژگی‌های این تبلت بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی تب S6