موتورولا موتو جی 8 پلاس

نگاه اولیه به گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس با دوربین اکشن کمرا (گجت تی وی)

موتورولا موتو جی 8 پلاس (Moto G8 Plus) یک گوشی میان رده با دوربین سه گانه و باتری پرظرفیت است که به تازگی معرفی شد. در ادامه، ویدیوی نگاه اولیه به گوشی جدید موتورولا را مشاهده می‌کنید.

گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس (Moto G8 Plus) گوشی جدیدی است که با دوربین سه گانه، دوربین اکشن کمرا و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شود. این گوشی که مشخصات میان رده دارد به تراشه اسنپدراگون 665 کوالکام مجهز شده است. نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، 4 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه گانه 48 + 16 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی و حسگر اثر انگشت در پشت از جمله ویژگی‌های شاخص این گوشی محسوب می‌شوند.

دوربین موتو جی 8 پلاس دارای یک حالت شب اختصاصی است که عملکرد خوبی در شرایط نوری کم دارد. همچنین یک دوربین اکشن کمرا وجود دارد که در بخش فیلمبرداری کارآمد است و از قابلیت ضبط 4K بهره می‌برد. موتورولا موتو جی 8 پلاس به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است و باید گفت که از لحاظ دوربین و باتری پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبلی کرده، اما در حال حاضر کار بسیار سختی برای رقابت با سایر گوشی‌های هم رده و هم‌قیمت خود در بازار خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه اولیه به گوشی موتو جی 8 پلاس را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی میان رده بیشتر آشنا شوید. به نظر شما موتورولا با این گوشی جدید خود می‌تواند در بازار میان‌ رده‌ها به موفقیت دست پیدا کند؟

ویدیوی بررسی اولیه موتورولا موتو جی 8 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*