فروش 600 میلیون دلاری بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر در سه روز

بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر (Call of Duty: Modern Warfare) توانست موفقیت‌های این مجموعه را ادامه دهد و تنها در سه روز، بیش از 600 میلیون دلار فروش داشته باشد.

طبق اعلام شرکت اکتیویژن، بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر موفق شده در سه روز اول انتشار، 600 میلیون دلار درآمد داشته باشد (با محاسبه بسته‌های الحاقی).

بازی بلک اپس 4 (Black Ops 4) که سال گذشته منتشر شده بود هم در ابتدای انتشار، بیش از 500 میلیون دلار سود برای شرکت اکتیویژن به ارمغان آورده بود اما قسمت جدید توانسته پا را فراتر گذاشته و موفق‌تر ظاهر شود.

بازگشت به اوج با بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 

مدرن وارفر حالا یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 بوده و بهترین آغاز را در میان کال آف دیوتی‌های نسل فعلی کنسول‌ها دارد. نکته جالب دیگر این است که اکتیویژن همراه با اعلام این خبر، به فیلم جوکر نیز اشاره داشته. به گفته آن‌ها، فروش مدرن وافر «دو برابر افتتاحیه فیلم جوکر در باکس آفیس» بوده است.

کال آف دیوتی: مدرن وارفر

بازی مدرن وارفر در بخش عرضه دیجیتال هم حیرت انگیز ظاهر شده و نه تنها بهترین آغاز را در میان عناوین اکتیویژن داشته، بلکه بر روی پلی استیشن نتورک هم رکوردشکنی کرده و بالاترین میزان پیش فروش دیجیتالی را نیز داشته است. این را هم باید اضافه کنیم که این بهترین آغاز کال آف دیوتی بر روی رایانه‌های شخصی تاکنون به حساب می‌آید.

پس از چند سال نه چندان شکوهمند، همان طور که پیش بینی می‌شد، کال آف دیوتی یک بار دیگر با قدرت کامل بازگشته است و توانسته مرزهای فروش را جا به جا کند. تقریبا اکثرا طرفداران، با این مسئله موافق هستند که مجموعه مذکور از ریشه‌هایش دور شده بود و دیگر آن حس و حال قسمت‌های گذشته‌ را نداشت. حتی بازی WW2 که بازگشت این سری به دوران جنگ جهانی بود هم نتوانست در حد کاملا ایده‌آل ظاهر شود. اما اکتیویژن و استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) تصمیم گرفتند تا با مدرن وارفر، بسیاری از مشکلات و نواقص شماره‌های قبلی را برطرف کنند و رنگ تازه‌ای به این مجموعه ببخشند. اتفاقی که به نظر می‌رسد رخ داده است و این بازی توانسته تا اینجا یک موفقیت کامل برای سازندگان باشد.

این بازی در سه روز نخست عرضه، توانسته از تمامی افتتاحیه‌های بازی‌های کال آف دیوتی در 6 سال گذشته عبور کند. از آن مهم‌تر این است که طرفداران از بازی رضایت کامل داشته‌اند و از آن‌ به عنوان یکی از بهترین‌های این سری بازی نام می‌برند.

بازی مدرن وارفر در تاریخ 25 اکتبر 2019 (3 آبان 1398) منتتشر شد و هم‌اکنون برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من توی یوتوب گیم پلیشو دیدم واقعا معرکست