هواوی نوا 6

سرعت شارژ هواوی نوا ۶ و نوا 6 5G فاش شد

با صدور تاییدیه 3C در چین، توان شارژ هواوی نوا ۶ (Huawei Nova 6) و نوا 6 5G مشخص شد. گوشی‌های جدید سری نوا از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود در ماه نوامبر، هواوی مدل‌های 4G و 5G نوا 6 را در کشور چین عرضه کند. پیش‌تر این گوشی‌های هوشمند با شماره مدل WLZ-AL10 و WLZ-AN00، تاییدیه‌های لازم را از برخی سازمان‌ها دریافت کرده بودند و حالا نوبت به CCC چین رسیده است. طبق اسناد منتشر شده، کاربران برای شارژ هواوی نوا ۶ و مدل 5G می‌توانند روی یک شارژ 40 واتی با شماره مدل HW-100400C00 حساب کنند.

سرعت شارژ هواوی نوا ۶

فعلا اطلاعات تایید شده چندانی از سایر مشخصات آن‌ها موجود نیست؛ اما هواوی نوا 6 5G می‌تواند از تراشه کایرین 5G 990 قدرت بگیرد. انتظار می‌رود تنها وجه تمایز مدل 4G هم، به چیپست متفاوت آن مربوط باشد.

اخیرا تصویر لو رفته‌ای را نیز شاهد بودیم که بدنه شیشه‌ای هواوی نوا 6 را نشان می‌داد. از دیگر مولفه‌های طراحی آن، باید به حفره بیضی شکل روی صفحه نمایش برای میزبانی از دو دوربین سلفی اشاره کنیم. احتمالا سنسور اثر انگشت هم از نوع درون صفحه‌ای خواهد بود.

هواوی نوا 6 5G

این رندر، از وجود سه دوربین با چیدمان عمودی و یک فلاش LED در پشت گوشی خبر می‌دهد. کنار این ماژول، چیز دیگری هم وجود دارد که باید سنسور چهارم یا برای فوکوس خودکار لیزری باشد. کلیدهای تنظیم صدا و پاور را نیز در لبه سمت راست دستگاه می‌بینیم. پس از صدور تاییدیه 3C برای خانواده نوا 6، حالا باید منتظر درج مشخصات کامل آن‌ها در وب‌سایت رگولاتوری TENAA باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*