تولید گلکسی ای 51 سامسونگ

تولید گلکسی ای 51 سامسونگ آغاز شد؛ نگاهی به مشخصات و قیمت احتمالی این گوشی

ظاهرا کمپانی سامسونگ، خط تولید گلکسی ای 51 (Galaxy A51) را در هند راه‌اندازی کرده است. این گوشی هوشمند جایگزین گلکسی ای 50 و گلکسی A50s خواهد شد.

در سال جاری میلادی، سامسونگ گوشی‌های زیادی را از سری A و M عرضه کرد و حالا این کمپانی در حال آماده‌سازی محصولاتی برای سال آینده است. طبق گزارش‌های تازه، هم‌اکنون تولید گلکسی ای 51 در کارخانه‌ای واقع در شهر گریتر نوئیدا (Greater Noida) جریان دارد. البته از آنجایی که روند ساخت به تازگی آغاز شده، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این گوشی موجود نیست؛ اما بی‌گمان یک موبایل میان رده خواهد بود.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی ای 51

طبق شایعات و اطلاعات لو رفته‌ی قبلی، گلکسی A51 از چیپست اگزینوس 9611 و رم 4 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت. این همان تراشه 10 نانومتری با پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 است که در گلکسی ای 50 اس هم وجود دارد. احتمالا بسته به ظرفیت حافظه داخلی، این دستگاه در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

بنچمارک گلکسی ای 51

وجود دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی هم در این گوشی هوشمند دور از ذهن نیست. یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی، می‌توانند سایر اجزای این ماژول را تشکیل دهند. زوم اپتیکال 2 برابر و رابط کاربری One UI 2.0 از دیگر مشخصات مورد انتظار گلکسی A51 سامسونگ محسوب می‌شوند.

برای صحبت از زمان عرضه و قیمت دقیق دستگاه هنوز خیلی زود است؛ اما احتمالا در سه ماهه اول سال 2020 شاهد ورود این محصول به بازار موبایل هند خواهیم بود. درباره قیمت گلکسی ای 51 سامسونگ نیز رقمی در حدود 20 هزار روپیه (برابر با 280 دلار) پیش‌بینی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. طراحی تکراری و خسته کننده بدنه پلاستیکی از همه بدتر اینکه پردازنده چرت اگزینوس 9611داره که گرافیک و سرعت پردازش خیلی پایینی داره
    این گوشی بنجل هیچ فرقی با a50نداره فقط اسمش a51هست

    • هنوز معرفی نشده!

    • پردازنده های exynos 9611 و 9610 از نطر گرافیکی از پردازنده های A70 و A80 قوی تره و این یکی بهتر از اوناست

    • تو چی میقهمی از گوشی؟
      از بس جاصابونیهای سوتی تو دستت بوده زیاد چرت میگی
      میسوزی از اینکه سوتی نمیتونه پردازنده بزنه؟نمیتونه حافظه بزنه؟نمیتونه رم بزنه؟نمیتونه نیمه هادی تولید کنه؟
      تمام پلی استیشن های سوتی هم رم هم حافظه های سامسونگ معظم رو به کار گرفتن..برو یکم سرچ کن…برترین صنایع نیمه هادی دنیا دست سامسونگه
      بهت توصیه میکنم یک A10 سامسونگ پول قرض کن و بخر تا بفهمی گوشی یعنی چی
      درسته A10 میتونه با پرچمدارهای سوتی رقابت کنه

  2. با سامسونگ تا a59 😂، واقعا که.