هواوی پی اسمارت 2020 و نوا 6

رندرهایی از دو گوشی هواوی پی اسمارت 2020 و نوا 6 به بیرون درز کرد

رندرهایی از گوشی هواوی پی اسمارت 2020 (Huawei P Smart 2020) و هواوی نوا 6 (Huawei Nova 6) و همچنین تبلت پرچمدار هواوی میت پد پرو (Huawei MatePad Pro) منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

ساعاتی پیش رندرهایی از دو گوشی هواوی پی اسمارت 2020 و هواوی نوا 6 به بیرون درز پیدا کرد. این دو محصول را می‌توان جزو آخرین محصولات سال 2019 کمپانی هواوی دانست.

هواوی پی اسمارت 2020

هواوی پی اسمارت 2020 و نوا 6

ابتدا با صحبت در مورد نسخه‌ی 2020 گوشی P Smart آغاز می‌کنیم. این گوشی ابتدا ماه گذشته در سایت تنا رویت شد و برخی تصاویر و مشخصات فنی آن به بیرون درز کرد. فهرست سایت تنا خبر از عرضه‌ی این گوشی در دو رن مشکی و سبز می‌داد. اما رندرهای جدیدی که روز قبل دیدیم،‌ یک نسخه‌ی سبز رنگ دیگر را نیز تایید می‌کرد.

هواوی نوا 6

هواوی پی اسمارت 2020 و نوا 6

ما پیشتر رندرهایی از گوشی نوا 6 را مشاهده کرده بودیم که اطلاعات مهمی از این گوشی را نظیر دوربین سلفی دوگانه درون حفره‌ای شبیه به دکمه روی نمایشگر و دوربین چهارگانه پشتی به ما ارائه کرده بود. آن‌ها همچنین نسخه‌ی سبز رنگ دیوایس را تایید کرده بودند.

اما در تازه‌ترین رندرهای منتشر شده، علاوه بر تایید دوباره‌ی رنگ آبی، ما می‌توانیم رنگ‌های مشکی و بنفش را نیز ببینیم. همچنین روی صفحه‌ی این گوشی‌، تاریخ 5 دسامبر (14 آبان 98) نمایان است که می‌تواند نشان دهنده‌ی تاریخ رسمی رونمایی از نوا 6 نیز باشد.

اما در کنار رندرهای این دو گوشی، ما شاهد رندرهای تازه‌ای از تبلت هواوی میت پد پرو نیز بودیم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

هواوی میت پد پرو

هواوی پی اسمارت 2020 و میت پد پرو

تصاویری که از این تبلت منتشر شده، پیشتر تصور می‌شد مربوط به تبلت مدیاپد ام 7 باشد. این تصاویر عرضه در چهار رنگ مشکی، سفید، نارنجی و سبز را تایید می‌کنند. ضمنا، یک حفره روی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی را نیز می‌توان در این رندرهای جدید یافت. به جز این، هیچ اطلاعاتی از تبلت میت پد پرو در دست نیست. حداقل ما می‌دانیم که آن به یک درگاه USB نوع C، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم هوشمند و کیبورد هوشمند مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*