هایک ویژن

هایک ویژن پیشرو در صنعت دوربین مدار بسته و نظارت تصویری

هایک ویژن به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو در تولید تجهیزات نظارت تصویری در جهان، سال‌هاست در صدر صنعت فناوری CCTV و دوربین های مدار بسته قرار دارد.

رویکرد نوآورانه آنها در عرضه محصولات نظارتی و امنیتی، آنها را به گزینه‌ی اصلی بسیاری از اماکن و مشاغل ازجمله  خرده فروشی‌ها، بانک‌ها، آموزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و منازل مسکونی تبدیل کرده است.

با این فناوری باکیفیت بالا که توسط هایک ویژن ارائه می‌گردد، همه چیز به‌صرفه خواهد شد. شاید زمان آن رسیده است که تجهیزات خود را به دوربین های مداربسته هایک ویژن ارتقا دهید.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن

شرکت چینی Hikvision در سال 2001 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان تولیدکننده پیشرو در زمینه‌ی راه‌کارهای نوآورانه دوربین مدار بسته تبدیل شده است.

این شرکت طیف گسترده‌ای از دوربین های مداربسته و تجهیزات نظارتی از قبیل دوربین های مداربسته IP، دوربین های آنالوگ و HD، نرم افزار مدیریت و انتقال تصویر، سیستم های هشدار و بسیاری دیگر از محصولات امنیتی را تولید و عرضه می‌کند.

دوربین های تحت شبکه IP که آینده‌ی دوربین های مدار بسته به شمار می‌روند، تصاویر ضبط شده را می‌توانند از طریق یک اتصال اینترنتی امن منتقل نمایند. هایک ویژن در این زمینه طیف وسیعی از دوربین‌های آی پی هوشمند را به همراه نرم افزار کامل تحلیل و آنالیز داده ارائه نموده است.

آنچه باعث برجسته شدن هایک ویژن می‌گردد، تعهد جدی این شرکت به تحقیق و توسعه است و لذا سالانه میزان 8 درصد از درآمد خود را بدین منظور اختصاص می‌دهد.

مزایای دوربین های هایک ویژن

هایک ویژن

۱. قدرت انتخاب

هایک ویژن با ارائه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از قبیل کیفیت تصویر بالا، طراحی مناسب، دید در شب و … طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. به عبارتی تجهیزات Hikvision به راحتی می‌توانند متناسب با انواع بودجه و نیازها انتخاب شوند. به علاوه تنوع قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن نیز گزینه‌‌های بیشتری را پیش روی خریداران قرار می‌دهد.

۲. لنزها

لنزهای دوربین مداربسته ip هایک ویژن از پوشش گسترده‌ای برخوردار هستند. بنابراین اگرچه نسبت به دوربین های مداربسته استاندارد و معمول گران‌تر هستند، ولی برای پوشش فضای مورد نظر خود می‌توانید تعداد دوربین کمتری خریداری کنید.

۳. تحلیل‌ها

بیشتر سیستم‌های دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن با توانایی تجزیه و تحلیل تولید می‌شوند، به این معنی که نیازی به هزینه اضافه‌تری جهت تهیه نرم افزار آنالیز تصاویر نخواهید داشت.

۴. رزولوشن یا کیفیت تصویر

اغلب توسط دوربین‌های آی پی هایک ویژن با توجه به تراکم مگاپیکسل بیشتر می‌توان وضوح تصویر بهتری را به دست آورد. این قابلیت کمک می‌کند تا در هنگام بزرگنمایی فیلم‌های از قبل ضبط شده نیز وضوح بالایی داشته باشید.

۵. استفاده و کاربری آسان

اگر زیاد اهل فناوری نیستید، دوربین های هایک ویژن می‌توانند برای شما انتخاب ایده‌آلی باشند، زیرا یادگیری و کار با‌ آنها بسیار آسان است.

۶. قابل توسعه

سیستم‌های نظارتی Hikvision قابلیت ارتقا در آینده را دارا می‌باشند. اگر در ابتدا فقط می‌توانید تعداد مشخصی از دوربین را تهیه کنید، همیشه باید گزینه‌ای را خریداری نمایید که در صورت گسترش کسب و کار، منزل یا شغل شما و نیاز به امنیت بیشتر، قابلیت توسعه و گسترش داشته باشد.

۷. نصب آسان

به طور کلی دوربین مدار بسته هایک ویژن و سایر محصولات آن، مراحل نصب و راه‌اندازی ساده‌ای دارند. به این معنی که جدید شما می‌تواند در صورت نیاز در هر زمانی فعال یا غیرفعال شود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.