اپیسر

هارد درایو جدید اپیسر مدل AC633 USB 3.1 Gen 1 با استاندارد نظامی

اپیسر نامی شناخته شده در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال است که در زمره پنج کمپانی مطرح تولید کننده حافظه در سطح جهان قرار دارد.

این کمپانی تمام تلاش خود را جهت ارتقا فناوری و ارائه خدمات برتر به مشتریان به کار گرفته به همین دلیل جوایز متعددی را از رسانه‌های مختلف دریافت نموده است. از جمله محصولات اپیسر می‌توان به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال اپیسر، پاوربانک، SSD، کارت‌های حافظه و حافظه‌های مورد کاربرد در صنعت و صنایع نظامی اشاره کرد.

مشخصات اپیسر مدل AC633 USB 3.1 Gen 1

اپیسر

این نسخه از هارد اکسترنال دارای ژنی سرسخت در برابر حمل و نقل بوده، که تست ارتش ایالات متحده در زمینه افتادن از ارتفاع را نیز با موفقیت سپری نموده است. محافظ پلاستیکی و ضد ارتعاش اطراف هارد و نیز ساختار تعلیق داخلی این محصول به طور محسوسی اثر نیروهای خارجی را کاهش می‌دهد. AC633 همزمان با دریافت استاندارد IP55 (قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار و توضیحاتی درباره IP55) قوی‌ترین نوع حفاظت داده را نیز ارائه می‌دهد، که با سه رنگ قرمز، آبی و زرد آماده عرضه به بازار است.

اپیسر

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که احتمال می‌دهید به هر دلیل هارد درایوتان در معرض برخوردهای فیزیکی، قطرات آب یا حتی باد همراه گرد و غبار قرار خواهد گرفت، گرید نظامی و ضد ضربه این محصول از داده‌های شما محافظت خواهد کرد. زیرا که AC 633 آزمون MIL-STD-810G 516.6 Procedure IV) Transit Drop Test) را با موفقیت سپری نموده و این به این معناست که با افتادن از ارتفاع 1.22 متری، اطلاعات شما بدون کوچکترین تغییری پابرجا مانده و از طرفی به طور موثر مقاومت در برابر گرد و غبار و اسپری آب را شامل می‌شود.

اپیسر

چهار گوشه منحنی شکل این هارد درایو با ساختار ارتجاعی و ضربت گیر،موجبات کاهش اثر سقوط را فراهم نموده، همچنین بافت چرم در هر دو طرف نه تنها برای فراهم سازی قابلیت ضد لغزش این محصول به کار رفته است بلکه مقاومت بیشتری را در مقابله با خراش ، اثر انگشت و نیز کاهش آسیب ناشی از اصطکاک موجب می‌شود.

علاوه بر این، ساختار تعلیق داخلی منحصر به فرد آن می‌تواند میزان لرزش را کاهش داده و تاثیرات ناشی از برخوردهای اتفاقی را به حداقل برساند.به طور کلی AC633 دارای هر دو محافظ داخلی و خارجی است و امکان محافظت کامل برای خاطرات با ارزش شما را فراهم می‌کند.

در کنار تمامی این خصوصیات این مدل هارد درایو دارای پورت یو اس بی تایپ A بوده که از قوی‌ترین و با دوام‌ترین انواع اتصال دهنده هاست، این نوع پورت یو اس بی، آزمایش 10000 بار وصل و قطع شدن را با موفقیت گذرانده است. AC633 دارای رابط با سرعت بالا) USB 3.1 Gen 1سرعت انتقال تا 5 گیگابیت در ثانیه بوده و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی و تصویری زیادی را در زمانی کوتاه انتقال دهید.

این محصول در دو ظرفیت 1 ترابایت و 2 ترابایت در دسترس است؛ که در ظرفیت 2 ترابایتی می‌تواند تا 1 میلیون عکس، نیم میلیون فایل موسیقی mp3 و 833 ساعت فیلم کامل HD ذخیره کند.

شرکت متین به عنوان نماینده انحصاری اپیسر در ایران کلیه محصولات این شرکت را عرضه نموده و خدمات پس از فروش آن را طبق استاندارهای بین‌المللی به مشتریان گرامی ارایه می‌نماید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های پیشرو در عرضه و خدمات گروه محصولات حافظه، پاوربانک و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می‌باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.