همراه اول

بسته های اهدایی همراه اول در مدارس منطقه محروم گلستان توزیع شد

همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود بسته‌های اهدایی مانند کیف و نوشت افزار را برای دانش‌آموزان یکی از مناطق محروم استان گلستان در نظر گرفت که این بسته‌ها امروز توزیع شدند.

طبق اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امروز مراسم اهدای نمادین بسته‌های کیف و نوشت افزار شرکت همراه اول به دانش‌آموزان شهرستان مرزی مراوه تپه استان گلستان در مدرسه ابتدایی کمینه روستای قره قاشلی برگزار شد که در این مراسم جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند. در این مراسم هادی حق شناس، استاندار گلستان اعلام کرد:

قول ساخت یک دبیرستان 12 کلاسه در روستاهای شهرستان مراوه تپه را از مدیرعامل شرکت مخابرات استان می‌گیریم تا همراه اول بتواند خدمتی ماندگار در این منطقه انجام دهد. با توجه به اینکه شهرستان مراوه تپه جزو محروم‌ترین شهرستان‌های این استان محسوب می‌شود، هدف ما آبادسازی استان است و در این راه باید تمامی ارگان‌ها همراهی کنند.

جزئیات بسته‌های اهدایی همراه اول

اپراتور اول کشور با هدف اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این مراسم حدود 1410 بسته کیف و نوشت افزار به دانش‌آموزان شهرستان مرزی مراوه تپه اهدا کرد تا به صورت نمادین برنامه‌های مهمی که در این مسیر در نظر گرفته است را اطلاع‌رسانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خعلی کار خوبی کردن الان تهییه پوشاک مدرسه واسه والدین خیلی سخت شده

  2. اجناس بی کیفیت و ب درد نخور اهدا میکنن احتمالا