خودرو مافوق صوت رولزرویس

خودرو مافوق صوت رولزرویس رکورد سرعت زمینی را می‌شکند

خودرو مافوق صوت رولزرویس Bloodhound در حال انجام آزمایش‌ها در صحرای آفریقا است و برنامه‌ریزی شده تا به زودی رکورد سرعت زمینی را بشکند. در ادامه، ویدیوی این خودرو را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

شرکت رولزرویس اخیرا یک خودرو با موتور جت ساخته که می‌خواهد رکورد سرعت زمینی را به نام خود ثبت کند. این هیولا، سریع ترین خودرو در جهان است و برنامه‌ریزی شده تا رکورد سرعت زمینی که در سال 1997 با سرعت 760 کیلومتر بر ساعت ثبت شده بود را بشکند. تیم سازنده این خودرو تصمیم دارند به رکورد سرعت 1000 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنند.

کسی که پشت فرمان خودرو مافوق صوت رولزرویس می‌نشیند، یک خلبان کارکشته به نام اندی گرین است که خودرو مذکور با نام Bloodhound را در طی این رکوردشکنی هدایت خواهد کرد. موتور به کار رفته در این خودرو EJ200 است که در جت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لاستیک‌ها هم از جنس دیسک‌های جامد آلومینیومی هستند و ریسک ترکیده شدن ندارند. گفته می‌شود این خودرو قدرتی معادل 135 هزار اسب بخار تولید می‌کند و در حال حاضر مراحل آماده‌سازی و آزمایش‌های آن در صحرای آفریقا انجام می‌شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، خودروی مافوق صوت رولزرویس Bloodhound در سال 2020 یا 2021 رکوردشکنی اصلی خود را انجام خواهد داد.

در ادامه ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم تا با آخرین اخبار و اطلاعات سریع ترین خودروی حال حاضر جهان آشنا شوید.

ویدیوی خودرو مافوق صوت رولزرویس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فکر کنم منظور هزار مایل باشه لطفا دوباره مطلب رو از منبع بررسی کنید !

  2. عملکردش عالی بوده و حرف نداشته

  3. رانندش کی بوده عجب دل و جرعتی داشته

  4. من مستند این مسابقات رو دیدم واقعا چ سودی واسشون داره