تبلت میت پد پرو

هواوی با عرضه میت پد پرو یک رقیب برای آیپد پرو اپل روانه‌ی بازار می‌کند

گزارش‌ها نشان می‌دهد هواوی به دنبال عرضه‌ی یک تبلت جدید به نام میت پد پرو (Huawei MatePad Pro) است. این تبلت از نظر ظاهری شباهت زیادی به آیپد پرو اپل دارد، اما آیا می‌تواند رقیب شایسته‌ای هم برای آن باشد؟

بازار تبلت‌ها طی سال‌های اخیر وضعیت خیلی خوبی ندارد و دیگر شرکت‌های زیادی در این حوزه محصولات جدیدی معرفی نمی‌کنند. به همین خاطر است، هر زمان می‌بینیم یک برند قصد دارد از یک تبلت بالارده‌ی جدید رونمایی کند، ذوق‌زده می‌شویم. اینطور به نظر می‌رسد که حالا نوبت به هواوی رسیده است.

رندرهایی از یک تبلت برند هواوی در چند هفته پیش منتشر شد. این تصاویر، یک دیوایس با نمایشگر لبه گرد سراسری را نشان می‌داد که از نظر ظاهری شباهت زیادی با آیپد پرو اپل داشت. شاید تفاوت آن‌ها با یکدیگر، حضور یک حفره در سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر تبلت هواوی برای میزبانی از دوربین سلفی باشد. در آن زمان، تصور بر این بود که نام این تبلت،‌ مدیاپد ام 7 است؛ اما ایوان بلس که همگی آن را به خاطر پیش‌بینی‌ها و افشای اطلاعات صحیحش می‌شناسیم، ادعا کرده که نام این محصول، میت پد پرو خواهد بود.

رنگ‌بندی متنوع‌تر میت پد پرو

تبلت میت پد پرو

اگر طراحی و سیاست نامگذاری این دیوایس شما را قانع نمی‌کند که هواوی از اپل الگو گرفته است، ما رندرهایی از یک کیس کیبورد و یک قلم هوشمند مستقل برای این تبلت را نیز در اختیار داریم که نشان می‌دهند این لوازم جانبی هم شبیه به اسمارت کیبورد و اپل پنسل هستند! حداقل اینکه هواوی تبلت خودش را در دو رنگ جدید سبز و نارنجی عرضه می‌کند تا از این حیث محصولاتی جذاب‌تر از رقیب را روانه‌ی بازار کند!

تبلت میت پد پرو

مشخصات فنی این تبلت؟ ما هنوز اطلاعات زیادی از آن نداریم. به غیر از اینکه رندرها خبر از اسپیکرهای چهارگانه‌ی استریو و دوربین دوگانه‌ی پشتی روی قاب این گجت می‌دهند. از آنجایی که این دیوایس، پسوند “Pro” را یدک می‌کشد، ما باید انتظار مشخصات فنی بالارده‌ای را برای MatePad Pro هواوی داشته باشیم.

یکی از نگرانی‌ها، ممنوعیت دسترسی محصولات شرکت هواوی به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های کمپانی گوگل است. این باعث می‌شود که ما تصور کنیم، هواوی این محصول را فقط مختص بازار چین تولید خواهد کرد که بی‌شک ضرر و زیان‌های زیادی را به دنبال دارد. البته کور سوی امیدی در ارتباط میان هواوی و گوگل وجود دارد و امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود. اگر این محصول در بازار بین‌المللی عرضه شود، ما می‌توانیم شاهد ظهور یک رقیب قدرتمند و شایسته برای دو تبلت آیپد پرو اپل و گلکسی تب اس 6 سامسونگ در بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مشخصات که جالب توجه هست ولی عملکرد بعیده به این خوبی باشه