سامسونگ W20 5G

W20 5G؛ گوشی منعطف جدید سامسونگ با پشتیبانی از شبکه 5G

از سال 2011، سامسونگ هر سال یک گوشی تاشو اندرویدی تولید کرده است که در بازارهای محدودی در دسترس قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد با معرفی شدن W20 5G سال آینده نیز قرار نیست از این قاعده مستثنی باشد.

نوامبر سال گذشته، سامسونگ گوشی W2019 را با دو نمایشگر دارای وضوح Full-HD معرفی کرد. W2019 مجهز به تراشه اسنپ‌ دراگون 845 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی بود. از آنجایی که این گوشی با سیستم عامل اندروید کار می‌کند، کیبورد QWERTY مجازی برای آن در نظر گرفته شده است، ولی حالت تایپ T9 نیز با استفاده از صفحه شماره‌گیر اختصاصی امکان‌پذیر است. سامسونگ همچنین W2019 را به دو دوربین 12 مگاپیکسل در قسمت پشتی مجهز کرده است. وظیفه تأمین انرژی W2019 به عهده یک باتری 3070 میلی‌ آمپری است.

البته توجه داشته باشید که این گوشی‌ها را با دستگاه‌های تاشو مانند گلکسی Fold یا موتورولا RAZR 2019 اشتباه نگیرید، چون نمایشگر گوشی‌های منعطف قابلیت تا شدن را ندارند. اپراتور چینی چاینا تلکام که از سال 2011 این سری محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند، تصویری را در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرده است که نسخه 2020 گوشی منعطف جدید سامسونگ را نشان می‌دهد. این تیزر گوشی منعطف جدید سامسونگ را با نام W20 5G نشان می‌دهد که از پشتیبانی W20 از نسل بعدی شبکه بی‌سیم حکایت دارد.

این تیزر گرچه ظاهراً نشان می‌دهد که W20 5G ممکن است یک گوشی تاشو باشد، ولی اینطور نیست و درواقع ما با یک گوشی منعطف تاشو روبرو هستیم. احتمالاً در جریان هستید که بحث‌هایی پیرامون تولید یک گوشی منعطف دیگر از طرف سامسونگ وجود دارد که حول محور افقی دستگاه تا می‌شود. با این حال، آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که تا قبل از ماه آوریل سال آینده شاهد معرفی چنین دستگاهی نخواهیم بود. در رابطه با فهرست قطعات گوشی منعطف سامسونگ W20 5G اشاره‌ای به وجود لولا مانند گلکسی Fold و گلکسی Fold 2 نشده که نشان می‌دهد نمایشگر منعطف این گوشی،‌ بدون وجود لولا،‌ خم می‌شود. بعضی از مشخصات W20 5G به بیرون درز کرده است که دارای حافظه داخلی 512 گیگابایت است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. با توجه به روند موجود انتظار می‌رود که گوشی معنطف جدید سامسونگ قیمت بالایی داشته باشد.

با توجه به تیزر منتشر شده از طرف چاینا تلکام به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا زمان معرفی رسمی گوشی جدید منعطف سامسونگ W20 5G نداریم. گوشی‌های تاشوی سامسونگ همیشه در مناطق محدودی به بازار عرضه شده‌اند و ظاهراً این روند همچنان به قوت خود باقی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*