گوشی اوپو رینو 2

افشای مشخصات و قیمت گوشی اوپو رینو 3

جزئیاتی از مشخصات فنی و قیمت گوشی اوپو رینو 3 (OPPO Reno 3) به بیرون درز کرده است. گوشی هوشمندی که ظاهرا در انتهای سال جاری یا اوایل 2020 معرفی خواهد شد.

در اواخر تابستان، کمپانی اوپو سه گوشی هوشمند از سری رینو 2 را در چین عرضه کرد. ماه قبل هم شاهد رونمایی از پرچمداری به نام اوپو رینو ایس بودیم. حالا نوبت به اوپو رینو 3 و افشاگری درباره قیمت و امکانات آن رسیده است. البته این اطلاعات، تایید شده نیستند و در شبکه اجتماعی ویبو دست به دست می‌شوند.

مشخصات و قیمت گوشی اوپو رینو 3

نمایشگر آمولد 6.5 اینچی با وضوح 2400 در 1080 پیکسل (+HD)، یکی از ویژگی‌های منتسب به گوشی جدید اوپو است. این صفحه نمایش، دارای ریفرش ریت 90 هرتز و میزبان حسگر اثر انگشت خواهد بود.

از مشخصات اپتیک اوپو رینو ۳ باید به دوربین چهارگانه در پنل پشتی اشاره کنیم. گفته شده عنصر اصلی این مجموعه، یک لنز 60 مگاپیکسلی است که با سنسورهای 2+8+13 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. هنوز نمی‌دانیم که آیا مانند اوپو رینو 2، یک دوربین پاپ آپ باله کوسه‌ای هم در آن وجود خواهد داشت یا خیر؟

اوپو رینو 2

اوپو رینو 2

این دستگاه می‌تواند نخستین گوشی اوپو باشد که از تراشه اسنپدراگون 735 قدرت می‌گیرد. همچنین وجود 8 گیگ رم LPDDR4X و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگ UFS 2.1 در رینو 3 محتمل است.

باید انتظار یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات (فناوری VOOC 4.0) را نیز داشته باشیم. ظاهرا قیمت گوشی اوپو رینو 3 از 470 دلار آغاز می‌شود و نسخه 256 گیگابایتی آن، قیمتی معادل 515 دلار خواهد داشت.

مشخصات و قیمت اوپو رینو S

اما گفته می‌شود که کمپانی چینی، روی پرچمداری به نام Reno S نیز کار می‌کند. ظاهرا این گوشی، نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی Reno Ace برای عرضه در بازار هند است؛ البته به جای لنز 48 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد داشت. هیچ بعید نیست که در فهرست مشخصات اوپو رینو اس تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و پشتیبانی از فلش شارژ 65 وات را ببینیم. انتظار می‌رود در اواسط آذر ماه (دسامبر)، شاهد رونمایی از این پرچمدار با برچسب قیمت 570 دلار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*