سمند سورن

سمند سورن موفق به کسب 3 ستاره کیفی شد

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت سمند سورن بر اساس جدیدترین ارزشیابی‌های خودروهای ساخت داخل در مهر سال 98 موفق به کسب 3 ستاره کیفی شد.

حمید حاجی زاد منصور، مدیرعامل ایران خودرو تبریز اعلام کرد سطح کیفی خودرو سمند سورن تولیدی تبریز ارتقا یافته و این خودرو از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران سه ستاره کیفیت را کسب کرده است. وی افزود این دستاورد با افزایش کیفیت تعریف شده در سطح گروه صنعتی ایران خودرو محقق شده است. حاجی زاد تاکید کرد کلیه محصولات ایران خودرو موفق به کسب دو ستاره کیفی و بالاتر شده‌اند و در سبد محصولات این گروه خودروسازی محصول تک ستاره وجود ندارد.

سمند معمولی هم به کیفیت سمند سورن می‌رسد

مدیرعامل ایران خودروی تبریز در ادامه بیان کرد کلیه محصولاتی که این شرکت در تبریز تولید می‌کند دارای دو ستاره کیفی هستند و کسب سومین ستاره کیفیت برای خودرو سمند سورن یک افتخار برای قطب صنعتی شمال غرب کشور محسوب می‌شود. وی افزود ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در ایران محسوب می‌شود و در حال حاضر سمند معمولی دارای دو ستاره کیفی است، اما قصد داریم تا پایان امسال این خودرو را نیز همانند سورن به شرایط کسب سه ستاره کیفی برسانیم. حاجی زاد در پایان خاطرنشان کرد:

 کیفیت، شالوده اصلی تولید پایدار در هر مجموعه صنعتی به ویژه صنعت خودرو محسوب می‌شود و رضایت‌مندی مشتریان مهم‌ترین شاخصه آن است و سعی خواهیم کرد ستاره‌های کیفی محصولات خروجی از ایران خودرو تبریز به حداکثر کیفیت ممکن افزایش پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*