zte blade

زد تی ای بلید 10 پرایم و بلید A7 پرایم معرفی شدند؛ گوشی‌هایی با قیمت حداقلی

کمپانی ZTE دو موبایل رده ابتدایی و ارزان قیمت را در آمریکا معرفی کرد. در ادامه با مشخصات زد تی ای بلید 10 پرایم (Blade 10 Prime) و بلید A7 پرایم آشنا خواهید شد.

این محصولات ZTE بیشتر مناسب کاربرانی هستند که یک گوشی دوم برای خود می‌خواهند، یا قصد خرید یک موبایل اقتصادی را دارند. البته زد تی ای بلید 10 پرایم دارای مشخصات سخت افزاری بهتری است؛ اما به همان نسبت قیمت بیشتری هم دارد.

مشخصات زد تی ای بلید A7 پرایم

گوشی ارزان‌تر، محتوا را با پنل 6.09 اینچی +HD خود نمایش می‌دهد. این نمایشگر، نسبت تصویر 19.5 به 9 دارد و برای جا دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دارای یک ناچ قطره‌ای است. پنل پشتی ZTE بیلد ای 7 پرایم که حالتی پارچه مانند و مات دارد؛ از تک دوربین 16 مگاپیکسلی F/2.0، فلاش LED و حسگر اثر انگشت میزبانی می‌کند. یکی دیگر از مولفه‌های طراحی دستگاه، رنگ قرمز دکمه پاور است.

در زیر بدنه، تراشه هلیو A22 مدیاتک همراه با 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی وجود دارد. خشاب کارت microSD هم برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، در دسترس کاربران خواهد بود. این گوشی با اندروید 9 پای کار می‌کند و برای تامین انرژی، به یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی متکی است. برخورداری از درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دیگر ویژگی‌های زد تی بلید A7 پرایم محسوب می‌شوند؛ دستگاهی که تنها 99 دلار قیمت دارد.

مشخصات زد تی ای بلید 10 پرایم

از برتری‌های بلید 10 پرایم در قیاس با هم‌قطارش، باید به دوربین دوگانه و تراشه قدرتمندتر اشاره کنیم. در ضمن، صفحه نمایش این گوشی، 6.3 اینچی و فول اچ دی پلاس است. درون ناچ قطره‌ای هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

در پشت ZTE بلید ۱۰ پرایم، دوربین 16 مگاپیکسلی F/2.0 را می‌یابیم که با سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی F/2.2 حمایت می‌شود. وجود حسگر اثر انگشت در پنل عقب، سیستم عامل اندروید 9 پای و جک هدفون، از ویژگی‌های مشترک دو گوشی به شمار می‌روند.

تراشه موجود در این گوشی هوشمند، هلیو پی 60 است که با 3 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. باتری دستگاه هم که 3200 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، از USB پاور دلیوری 2.0 پشتیبانی می‌کند. قیمت زد تی ای بیلد 10 پرایم در آمریکا، 179 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*