بهترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ برای خرید در سال 2019

در این مقاله، نگاهی اجمالی خواهیم داشت به بهترین گوشی های سامسونگ در دسته‌های مختلف؛ این شامل پرچمداران، گوشی‌های میان رده و موبایل‌های اقتصادی می‌شود.

یکی از انتقادهای وارد به سامسونگ، عرضه‌ی افراطی گوشی در قالب سری‌های مختلف بود. حالا کمپانی کره‌ای با حذف یا ادغام برخی از سری‌ها، فقط خانواده‌های گلکسی S ، نوت و A را حفظ کرده؛ ولی باز هم شمار این گوشی‌ها زیاد است. پس شاید بد نباشد برای نام بردن از بهترین گوشی های سامسونگ که در سال 2019 قابل خریداری هستند، هر دسته را به طور مجزا بررسی کنیم.

بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ

بی‌دلیل نیست که سامسونگ در بازار جهانی موبایل پیشتاز است. از زمان عرضه‌ی نخستین گلکسی اس، کمپانی کره‌ای سرسختانه به استفاده از پنل‌های OLED منحصربه‌فرد و تکنولوژی‌های نوآورانه دوربین (مانند Dual Pixel) مشغول بود. نقطه اوج این رویکرد، گلکسی نوت 10 پلاس است که نمایشگری کم حاشیه، حفره‌دار و بسیار خمیده دارد. دوربین چهارگانه این گوشی هم برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور، از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس +10 5G

قیمت: 900 دلار، 1000 دلار و 1300 دلار

گلکسی S10 با طراحی بهبود یافته‌ی Infinity Display، داشتن پیکسل‌های حساس برای عملکرد بهتر در محیط تاریک و بدنه‌ی مستحکم‌تر در قیاس با نسل پیشین، ارزش قیمت خود را دارد. طراحی بدون فریم در اعضای این خانواده به حد کمال رسیده و نسبت نمایشگر به بدنه در آن‌ها، بسیار بالاست. خبری از ناچ هم روی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۱۰ نیست.

گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت +10 5G

قیمت 950 دلار، 1100 دلار و 1300 دلار

سامسونگ روی خانواده نوت 10 مانور زیادی داد و این فبلت‌ها نیز به لطف مشخصات رده بالا و طراحی پریمیوم خود، موفق ظاهر شدند. مجموعه دوربین گلکسی نوت 10 با گشودگی دیافراگم متغیر، زوم حقیقی و حالت پرتره هنری، توانایی بالایی در عکاسی و فیلم‌برداری دارد. سخت افزار قدرتمند و وجود قلم S Pen هم مزید بر علت است تا اعضای این خانواده را از بهترین‌ها بدانیم. فارغ از قیمت؛ شاید تنها عامل بازدارنده برای خرید، سایز بزرگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس باشد.

محاسن:

  • بزرگ‌ترین باتری در دستگاه‌های گلکسی نوت
  • دوربین عالی
  • برخی از بهترین عملکردهایی که از یک گوشی هوشمند انتظار دارید

معایب:

  • قیمت
  • کشیده بودن نمایشگر که دسترسی به برخی نقاط را سخت می‌کند

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

گلکسی اس 10 ای – قیمت 750 دلار

در بین اعضای پریمیوم خانواده S10، برادر کوچک‌تر شاید خیلی به چشم نیاید. با وجود این، سامسونگ گلکسی S10e یک گوشی کامپکت با دوربین‌های خوب و قیمت مناسب است؛ البته با استانداردهای قیمت‌گذاری اپل، سامسونگ و گوگل!

گلکسی اس 9 – قیمت 600 دلار

معمولا پرچمدار سال قبل را گوشی میان رده امسال توصیف می‌کنند. سامسونگ گلکسی اس ۹ نیز با توجه به طراحی و مشخصات سخت افزاری، قیمت خوبی برای خرید دارد. رابط کاربری بهینه شده‌ی One UI را هم نباید فراموش کنیم. البته گلکسی S9 پلاس هم هست که علاوه بر صفحه نمایش بزرگ‌تر، عمر باتری بیشتری دارد.

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ

گلکسی ای 50 – قیمت 300 دلار

وجود صفحه نمایش OLED سایز بزرگ، بدنه مقاوم پلاستیکی، دوربین‌های پرشمار و دوام باتری، سامسونگ گلکسی A50 را انتخاب مناسبی برای خرید جلوه می‌دهد. اگر این‌ها کافی نیست، دوربین سلفی رزولوشن بالا و پشتیبانی از شارژ پرسرعت را نیز به ویژگی‌های این گوشی هوشمند اضافه کنید. قیمت گلکسی ای ۵۰ هم که جایی برای شکایت باقی نمی‌گذارد.