گوشی منعطف هواوی Mate X

گوشی منعطف هواوی Mate X در هوای سرد خم نمی‌شود!

ظاهرا نمایشگر گوشی منعطف هواوی Mate X ظریف‌تر از آن است که تصور می‌شد؛ چون طبق اعلام کمپانی سازنده، میت ایکس در دمای کمتر از منفی 5 درجه سانتی‌گراد، خم نمی‌شود.

نخستین گوشی هوشمند هواوی با نمایشگر تاشو از تاریخ 24 آبان (15 نوامبر) وارد بازار خواهد شد. قیمت هواوی Mate X 5G برابر با 2430 دلار است و در بین دو سه گوشی منعطف فعلی، گران‌ترین محسوب می‌شود. استفاده از آن هم شاید خیلی بی‌دردسر نباشد و به باور بسیاری، این نوع گوشی‌ها آینده‌ای ندارند. در هر صورت، فعلا صنعت موبایل تا این نقطه جلو آمده است.

گوشی منعطف هواوی Mate X

در حالی که به عرضه گوشی منعطف هواوی Mate X نزدیک می‌شویم، وب‌سایت رسمی کمپانی برای افزایش دوام دستگاه نکاتی را به خریداران یادآوری کرده است. علاوه بر خودداری از تا کردن میت ایکس در دمای کمتر از 5- درجه، هواوی از کاربران می‌خواهد که مانع ورود اشیای خارجی، آب و گرد و غبار به داخل دستگاه یا لولای آن بشوند.

توصیه‌ی دیگر، جلوگیری از داغ کردن گوشی هنگام استفاده یا افتادن و برخورد آن به اجسام تیز است. میت ایکس با یک لایه محافظ ویژه عرضه می‌شود که هواوی می‌خواهد کاربران از جدا کردن یا اضافه کردن پوشش محافظ دیگری به آن خودداری کنند.

اینکه خود کمپانی سازنده به مشکلاتی مانند خم نشدن دستگاه در هوای سرد اشاره کرده، جالب است و چنین چیزی را در ‌سایت رسمی سامسونگ ندیده‌ایم. حالا یا گلکسی فولد مشکل مشابهی ندارد؛ یا کمپانی کره‌ای مایل نیست دراین‌باره صحبت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ظاهر نا خوشایندی داره

  2. اینم از میت ایکس…بگو یه دفعه بزارین پشت ویترین و نگاه ش کنین…خخخ