اینترنت همراهی

بسته های متنوع اینترنت همراه اول؛ نگاهی به اینترنت همراهی همراه اول و جزئیات آن

همراه اول در طرح اینترنت همراهی به مشترکان خود متناسب با الگوی مصرف وی، بسته اینترنت مقرون به صرفه‌ای را پیشنهاد و ارائه می‌کند. در ادامه، جزئیات این طرح را بررسی می‌کنیم.

این روزها اینترنت به جزو جدانشدنی زندگی کاربران تبدیل شده و با توجه به گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، اینترنت موبایل از محبوبیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. در همین راستا، شرکت همراه اول بسته های اینترنت نوترینو خود را در انواع مختلفی به کاربران ارائه می‌کند و می‌توان گفت بیشترین تنوع را در بین اپراتورهای تلفن همراه دارد.

اینترنت همراهی

وقتی وارد پرتال رسمی همراه اول می‌شوید می‌توانید از منوی محصولات و خدمات، سرفصل بسته های اینترنت نوترینو را انتخاب و تنوع بسته‌ها را مشاهده کنید. بسته های اینترنت همراه اول شامل بسته های آلفا پلاس، اینترنت همراهی، بسته های ترکیبی دلخواه، مدار فیروزه‌ای و بسته های اشتراکی دیتا می‌شود که هر یک از این بخش‌ها بسته‌های متنوعی با قیمت‌ها و شرایط مختلف دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و مدت زمان و قیمت مد نظر خود یکی از این بسته‌ها را انتخاب کنید.

اما اکنون در این مطلب می‌خواهیم به شرایط اینترنت همراهی همراه اول بپردازیم. در طرح اینترنت همراهی به هر یک از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، بسته اینترنت مختص وی و متناسب با الگوی مصرف وی با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود که برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافی است فقط کد ستاره 100 ستاره 62 مربع (#62*100*) را با گوشی موبایل خود شماره‌گیری کنید.

روش‌های خرید و قوانین اینترنت همراهی

طرح‌های مکالمه و اینترنت همراهی با شعار «طرح هدف رو بزن» به مشترکان همراه اول ارائه می‌شود. در طرح مکالمه همراهی به هر یک از مشترکان دائمی و اعتباری، یک بسته مکالمه یک ماهه، متناسب با الگوی مصرف وی به همراه دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه همراه اول با قیمت ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. مشترکان همراه اول برای بهره‌مندی از این طرح می‌توانند کد ستاره 1000 ستاره 1 مربع (#1*1000*) را با گوشی خود شماره‌گیری کنند تا پس از مشاهده بسته پیشنهادی و تایید، آن را فعال کنند.

در طرح اینترنت همراهی هم به هر یک از مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول،‌ بسته مختص وی و متناسب با الگوی مصرف وی از نوع آلفا پلاس با سرعت بدون مرز و با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد و ارائه می‌شود. همانطور که گفته شد مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره گیری #62*100* از گوشی خود، بسته پیشنهادی را رویت و فعال کنند.

اینترنت همراهی

اینترنت همراهی مخصوص کلیه مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول بوده و بسته‌های پیشنهادی همگی از نوع آلفا + هستند. بسته رزرو بسته های اینترنت همراهی، بسته آلفا پلاس 30 روزه با حجم 2 گیگابایت به همراه 200 مگابایت هدیه صبحانت به قیمت 13 هزار و 900 تومان است، مگر آن که مشترک اقدام به رزرو یا خرید بسته دیگر یا لغو تمدید خودکار کرده باشد. بعد از اتمام حجمی یا زمانی بسته، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته همراهی در همان ماه وجود ندارد و مشترک می‌تواند حتی قبل از اتمام بسته اینترنت همراهی در حال مصرف، بسته هدف موجود در کد دستوری ستاره 100 ستاره 62 مربع را رزرو کند.

بسته پیشنهادی به مشترکان بنا به الگوی مصرف آنها به صورت ماهانه به روز می‌شود. برای استعلام بسته های اینترنت همراهی نیز می‌توانید کد دستوری ستاره 100 ستاره 10 مربع (#10*100*) را شماره‌گیری کنید. همچنین طرح مشابهی برای پیامک همراهی نیز در نظر گرفته شده که مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری #41*1000* آن را مشاهده و فعال کنند.

در ادامه، جدول مربوط به کدهای دستوری این سرویس را مشاهده می‌کنید:

سرویسکد دستوری
منوی ابتداییستاره 1000 مربع
مکالمه همراهیستاره 1000 ستاره 1 مربع
اینترنت همراهیستاره 100 ستاره 62 مربع
مشاهده و فعال‌سازی بسته های پیامک همراهیستاره 1000 ستاره 41 مربع
استعلام وضعیت بسته پیامک همراهیستاره 1000 ستاره 40 مربع
راهنماستاره 1000 ستاره 9 مربع

مبلغ بسته های مکالمه، اینترنت و پیامک همراهی برای مشترکان اعتباری همراه اول از اعتبار حساب آنها کسر می‌شود و برای مشترکان دائمی نیز در صورتحساب دوره منظور خواهد شد. مشترکان می‌توانند بسته مکالمه همراهی، پیامک همراهی و اینترنت همراهی را به صورت همزمان برای خود فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. رایتل بسته هاش خیلی بهتر از همراه و ایرانسله
    این دو تا حجم شبانه رو حذف کردن ولی همچنان گرونه قیمتاشون😐

  2. بسته هاش یکم بهتره

  3. همراه اول بهتره از بقیه

  4. بسته های بخور و نمیر

  5. بنظرم همراه اول از همشون بهتره

  6. گجت نیوز خوب از همراه اول پول گرفته.