گوشی شارپ آکواس وی

گوشی شارپ آکواس وی با تراشه اسنپدراگون 835 معرفی شد

کمپانی Sharp از یک موبایل میان رده به نام AQUOS V رونمایی کرد. علاوه بر چیپست پرچمدار سال 2017، گوشی شارپ آکواس وی از وجود دوربین دوگانه و یک باتری 3090mAh هم بهره می‌برد.

صفحه نمایش دستگاه که 5.93 اینچی و از نوع IPS است، وضوح فول اچ دی پلاس دارد. اجزای دوربین دوگانه پشتی را یک سنسور 13 مگاپیکسلی F/2.0 با لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر (OIS) و یک سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی شارپ آکواس وی هم 8 مگاپیکسلی است. همچنین در پنل عقب، یک سنسور اثر انگشت دارد.

گوشی شارپ آکواس وی

در زیر بدنه دستگاه، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. خشاب کارت microSD هم امکان افزایش فضای ذخیره‌‎سازی را به کاربران می‌دهد. گوشی جدید شارپ با اندروید 9 پای کار می‌کند و باتری 3090 میلی‌آمپر ساعتی آن از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. بلوتوث 5.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، از دیگر امکانات آن محسوب می‌شوند.

قیمت گوشی شارپ آکواس وی در تایوان، 230 دلار آمریکا اعلام شده؛ ولی کمپانی سازنده هنوز به عرضه جهانی آن اشاره‌ای نکرده است.

گوشی شارپ آکواس وی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه گوشی عجیب و غریبی

  2. عجب چیزی عجب قیمتی فدای شارپ با اصالت برم خدایا چه گناهی کردیم اجناس خوب و با کیفیت ژاپنی به امریکا و استرالیا و اروپا صادر میشه به جاش جنس بنجل بمسونگ سبزی فروش به خورد کشورمون میدن
    به پیر پیغمبر این گوشی با این قیمت و با برند شارپ از گوشی A70پلاستیکی بهتر هست
    چون پردازنده 835درسته قدیمی هست ولی قویتر از پردازنده داغون 675هست
    کیفیت ساختش هم پیش کش علی سبزی فروش باشه