رندرهای گلکسی ای 51 سامسونگ

رندرهای گلکسی ای 51 سامسونگ حفره روی صفحه نظیر نوت 10 را نشان می‌دهند

اطلاعات و رندرهای گلکسی ای 51 سامسونگ (Samsung Galaxy A51) می‌توانند شکل ظاهر و امکانات سخت افزاری گوشی میان‌رده‌ی معرفی نشده‌ی سامسونگ را به ما نشان دهند.

سامسونگ در ماه آگوست از یک گوشی میان‌رده‌ی جدید به نام گلکسی ای 50 اس پرده برداری کرد. آن نسخه‌ی پیشرفته‌تر ای 50 بود که اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود. اخیرا گزارش‌هایی از کره دریافت شده است که نشان می‌دهد این برند در سه ماهه‌ی نخست سال آینده از یک گوشی میان‌رده‌ی جدید به نام گلکسی ای 51 پرده خواهد برداشت. به این گزارش‌ها باید رندرهایی که از سوی یک افشاگر مشهور به نام OnLeaks منتشر شده را نیز بی‌افزاییم.

رندرهای گلکسی ای 51 نشان می دهند که قاب جلویی این دیوایس همانند گوشی‌های سری نوت 10، از یک حفره درست در وسط بخش بالایی پنل نمایشگر استفاده می‌کند. این گوشی دارای ابعاد 158.4 در 73.7 در 7.9 میلی‌متر است و از یک نمایشگر 6.5 اینچی میزبانی می‌کند. هیچ اسکنر اثر انگشتی نیز روی قاب پشتی به چشم نمی‌خورد تا به این باور برسیم که سامسونگ مطابق گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید خودش از یک اسکنر درون صفحه استفاده کرده است.

رندرهای گلکسی ای 51 سامسونگ

رندرهای گلکسی ای 51 سامسونگ

پنل پشتی این گوشی به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود و ضخامت کلی دیوایس با احتساب برآمدگی دوربین به 8.5 میلی‌متر می‌رسد. صحبت از دوربین شد، این گوشی به ماژول مربعی شکلی با بهره‌گیری چهار دوربین و یک فلاش LED در سمت چپ آن‌ها مجهز است. به نظر می‌رسد این پنل پشتی از دو طرف کمی انعطاف دارد و از جنس شیشه است. کلیدهای ولوم و پاور در لبه‌ی سمت راست دیوایس قرار دارند. درگاه سیم‌کارت را نیز می‌توان در سمت چپ آن یافت. در زیر نیز Galaxy A51 از درگاه USB نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک اسپیکر خارجی استفاده می‌کند.

بر اساس شایعات اخیر، ای 51 از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس بهره‌مند خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی در داخل حفره‌ی روی نمایشگر قرار گرفته است و سنسور اصلی ماژول دوربین چهارگانه پشتی نیز یک سنسور 48 مگاپیکسلی است.

در زیر قاب یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، تراشه‌ی اگزینوس 9611، 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به کار رفته است. در حالی که در راس بخش نرم افزاری، رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه‌ی اندروید 10 در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در انتها لازم به ذکر است که این گوشی را می‌توانید در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه گیر دادن به نوت