گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

بررسی ویدیویی گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال را تماشا کنید

در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی کامل گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) را تماشا کنید و با مشخصات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی پرچمدار و قدرتمند بیشتر آشنا شوید.

تقریبا یک ماه پیش شرکت گوگل رسما از نسل جدید گوشی های خود یعنی سری پیکسل 4 رونمایی کرد. گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) گوشی پرچمدار جدید گوگل در سال 2019 است که به سخت افزار قدرتمند و دوربین دوگانه فوق‌العاده‌ای مجهز شده است، اما ضعف‌هایی هم دارد. طراحی گوگل پیکسل 4 ایکس ال هم نسبت به قبل تغییراتی داشته و قاب پشتی آن از جنس شیشه یک رنگ با پوشش محافظ گوریلا گلس 5 است و فریم میانی آلومینیومی در بین پنل پشتی و جلویی قرار گرفته است. دوربین‌های پشتی هم مانند آیفون 11 پرو در یک قاب مربعی‌شکل جای گرفته‌اند.

صفحه نمایش 6.3 اینچی P-OLED با وضوح 3040 در 1440 پیکسل و نرخ به روزرسانی 90 هرتزی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855، شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین دوگانه 12.2 + 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF، باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی و سیستم تشخیص چهره سه بعدی از مهم‌ترین مشخصات و قابلیت‌های گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال به شمار می‌روند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی کامل گوگل پیکسل 4 ایکس ال را در گجت تی وی مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های طراحی و دوربین و سایر بخش‌های این گوشی بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برای ساخت نرم افزار های کاربردی در برنامه وارد شدم