گوشی ردمی K30

احتمال پشتیبانی گوشی ردمی K30 شیائومی از 5G دوگانه

سازمان تنظیم مقررات رادیویی چین (NRA)، برای یکی از دستگاه‌های شیائومی تاییدیه‌ای صادر کرده است که گمان می‌رود گوشی ردمی K30 باشد. با این حساب، باید منتظر معرفی ردمی کی ۳۰ در آینده نزدیک باشیم.

با وجود اینکه مدتی است شایعاتی از گوشی ردمی K30 می‌شنویم، هنوز جزئیات کامل و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نیست. از طرفی برخلاف رگولاتوری TENAA که مشخصات دستگاه‌ها را هنگام صدور تاییدیه اعلام می‌کند، NRA تنها به پشتیبانی این گوشی (با شماره مدل M1911U2E) از شبکه‌های 4G و 5G اشاره کرده است.

تاییدیه گوشی ردمی K30

البته در ماه گذشته، مدیرکل Redmi هم گفته بود K30 به نخستین موبایل 5G این برند تبدیل خواهد شد. این گوشی از هر دو حالت SA و NSA پشتیبانی خواهد کرد تا در مناطقی که زیرساخت‌های مناسب 5G وجود ندارد، اتصال بهتری برقرار شود.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی ردمی کی 30 از نخستین چیپست 5G مدیاتک قدرت خواهد گرفت. این تراشه‌ساز تایوانی، قصد دارد در تاریخ پنجم آذر ماه (26 نوامبر)، چیپست 5G خود را برای پرچمداران و گوشی‌های غیر پرچمدار معرفی کند. در سوی مقابل، برخی گزارش‌ها نیز به وجود یکی از تراشه‌های کوالکام در ردمی K30 اشاره دارند.

اما علاوه بر پشتیبانی از 5G دوگانه، گوشی جدید ردمی دارای دوربین سلفی دوگانه هم خواهد بود که درون حفره‌ی کپسولی نمایشگر جای می‌گیرد.

تاریخ عرضه گوشی ردمی K30

مانند ردمی کی 20 و ردمی کی 20 پرو، این دستگاه هم باید با مدل Pro همراهی شود. اوایل سال 2020 را می‌توان موعد احتمالی عرضه‌ی آن درنظر گرفت و شاید نخستین پرچمدار 5G سال لقب بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*