گوگل کمرا

گوگل کمرا اکنون می‌تواند متن‌ها را اسکن٬ کپی و ترجمه کند

آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل کمرا (Google Camera) می‌تواند متن‌ها را اسکن٬ کپی و ترجمه کند. ٬GCam اپلیکیشن دوربین پیشفرض گوشی های پیکسل گوگل است.

آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل کمرا قابلیت‌های جذابی را به همراه دارد. این اپلیکیشن که اپلیکیشن دوربین پیشفرض گوشی‌های پیکسل است٬ علاوه بر ارائه‌ی قابلیت‌های متداول عکاسی٬ ویژگی‌های جدیدی را با پیشنهادات جدید گوگل لنز ارائه می‌کند.

تشخیص تصویری گوگل لنز حالا در داخل اپلیکیشن GCam قرار گرفته است که قابلیت‌های اضافه‌تری را نظیر کدخوانی٬ اتصال آدرس‌های وب و ایمیل به تصویر اضافه می‌کند. این قابلیت‌ها با زدن دکمه‌ی سه نقطه روی هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

اسکن کپی و ترجمه متن‌ها با گوگل کمرا

Google Camera 7.2 حالا به شما اجازه می‌دهد متن‌های مورد نظر را اسکن٬ کپی و ترجمه کنید. گوگ لنز حالا به شما گزینه‌ای برای اسکن سند را ارائه می‌کند. کلیک روی پیشنهاد مربوطه یک عکس گرفته و اطراف سند را به صورت خودکار انتخاب می‌کند؛ هرچند شما می‌توانید به صورت دستی نیز آن‌ها را تنظیم کنید. سپس آن سند را به اشتراک بگذارید یا با فرمت PDF ذخیره کنید.

گوگل کمرا

اگر روی یک متن فوکوس کنید٬ می‌توانید گزینه‌ای برای کپی یا ترجمه‌ی آن را دریافت کنید. شما می‌توانید یک تکه‌ی دلخواه از متن مورد نظر را کپی کرده و در هر جا که خواستید پیست کنید. این قابلیت‌ها هم اکنون در دسترس کاربران گوشی‌های پیکسل 4 و پیکسل 3 قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*