خدمات ارزش افزوده

ارسال بیش از 1 میلیون شکایت از خدمات ارزش افزوده به قوه‌‌قضاییه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اینستاگرامی خود نوشت حدود 1 میلیون و 200 هزار شکایت از خدمات ارزش افزوده به قوه‌قضاییه ارسال شد.

اخیرا محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای جلوگیری از کلاهبرداری‌هایی که در حوزه ارزش افزوده انجام می‌شود، اقدامت متعددی را انجام داده است که از جدیدترین آنها می‌توان به سامانه ستاره 800 ستاره 6 مربع اشاره کرد که به واسطه آن مشترکان تمامی اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند از میزان پولی که از حساب آنها برای سرویس‌های ارزش افزوده برداشت شده است، مطلع شوند و اگر این برداشت‌ها بدون اجازه آنها صورت گرفته باشد، قادر به شکایت و پیگیری حقوق خود خواهند بود.

ثبت بیش از 1 میلیون شکایت از خدمات ارزش افزوده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اینستاگرامی خود در خصوص شکایت‌هایی که از شرکت‌های حوزه سرویس‌های ارزش افزوده انجام شده است نوشت:

گام تلخ بعدی برای کلاهبرداران؛ 1 میلیون و 200 هزار شکایت مردم از خدمات ارزش افزوده پیامکی در سامانه 8007 را برای قوه قضائیه ارسال کردیم. این برای خودش رکورد گینس محسوب می‌شود؛ زیرا که در جهان سابقه ندارد این حجم از شکایت در یک هفته به ثبت برسد. با شناختی که از حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه دارم، مسلما خبرهای خوبی در مبارزه با فساد پس از این گزارش رخ خواهد داد. منتظر باشید!

خدمات ارزش افزوده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*