کرایه تاکسی های اینترنتی

افزایش قیمت بنزین تاثیری بر کرایه تاکسی های اینترنتی ندارد

با توجه به افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی بنزین از جمعه 24 آبان 98، شرکت‌های اسنپ و تپسی اعلام کردند نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی هیچ تغییری نخواهد کرد.

سرانجام پس از حرف و حدیث‌های گوناگون و انتشار شایعات و تکذیب‌های مسئولان، از ساعت صفر جمعه 24 آبان 98 طرح سهمیه بندی بنزین آغاز شد و به این ترتیب خودروهای شخصی بنزینی 60 لیتر در هر ماه سهمیه بنزین خواهند داشت. همچنین قیمت بنزین نیز افزایش پیدا کرد و قیمت بنزین سهمیه‌ای 1500 تومان و قیمت بنزین آزاد 3000 تومان شد.

اطلاعیه اسنپ و تپسی درباره کرایه تاکسی های اینترنتی

به دنبال افزایش قیمت بنزین، یکی از نگرانی‌های مردم بالا رفتن نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی بود. در همین رابطه، ساعاتی پیش دو شرکت اصلی تاکسی اینترنتی کشورمان یعنی اسنپ و تپسی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند نرخ کرایه‌ها افزایش پیدا نمی‌کند. شرکت اسنپ در اطلاعیه خود آورده است:

با توجه به آغاز طرح سهمیه بندی بنزین بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می‌رسانیم که به رانندگان تاکسی های اینترنتی هم سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. از امروز 24 آبان 98، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه به قیمت دولتی محاسبه و مابه‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود. همچنین نرخ کرایه های تاکسی های اینترنتی تغییری نداشته و رانندگان می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه بدهند.

شرکت تپسی نیز مانند اسنپ اطلاعیه‌ای را خطاب به رانندگان خود منتشر کرد و نوشت با توجه به اختصاص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی های آنلاین، قیمت سفرها هیچگونه تغییری نخواهد کرد. جزئیات شرایط دریافت سهمیه بنزین و نحوه تخصیص آن به رانندگان تاکسی های اینترنتی به زودی اعلام می‌شود.

شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی هم در اطلاعیه خود تاکید کرده بود که برای مسافربرهای بر پایه اینترنت مانند اسنپ و تپسی، مشروط بر آن که نرخ‌های خود را از مقادیر مصوب به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*