گوشی اوپو رینو ایس

بررسی ویدیویی گوشی اوپو رینو ایس ؛ قاتل پرچمدارها را بشناسید

گوشی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) یک گوشی چینی قدرتمند و قاتل پرچمداران بازار است. در ادامه، ویدیوی بررسی اوپو Reno Ace را مشاهده می‌کنید و با این گوشی بیشتر آشنا می‌شوید.

گوشی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) جدیدترین پرچمدار شرکت چینی Oppo است که با مشخصات عالی خود، لقب قاتل پرچمدارهای بازار را یدک می‌کشد. این گوشی در مهر 98 معرفی شد و شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی آن را فناوری شارژ سریع خارق‌العاده‌اش دانست که باعث می‌شود گوشی در مدت 30 دقیقه به طور کامل شارژ شود و فقط با 5 دقیقه شارژ کردن می‌توانید تا دو ساعت از گوشی استفاده کنید. پنل شیشه‌ای با پوشش گوریلا گلس 6 در جلو و گوریلا گلس 5 در پشت به همراه فریم میانی آلومینیومی، جنس بدنه اوپو رینو Ace را تشکیل می‌دهند.

صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ به روزرسانی 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با امکان ارتقا به اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، 8 یا 12 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین چهارگانه 48 + 13 + 8 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 65 واتی از مهم‌ترین ویژگی‌های اوپو رینو ایس به شمار می‌روند.

گوشی اوپو رینو ایس قیمت مناسبی هم دارد و با قیمت 420 تا 530 دلار به فروش می‌رسد و می‌تواند گوشی های هزار دلاری بازار را به چالش بکشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این گوشی چینی را در گجت تی وی مشاهده کنید و با مشخصات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی گوشی اوپو رینو ایس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این خودش هم قیمت پرچمداراس چطور میگید قاتل اونا