آزمایش حذف نمایش لایک های اینستاگرام

حذف نمایش لایک های اینستاگرام در ابعاد جهانی آغاز شد

حذف نمایش لایک های اینستاگرام در ابعاد گسترده‌تری از جهان آغاز شد. هم اکنون ممکن است تعداد لایک‌ها و ویوو‌های پست‌های اینستاگرام برای شما نیز دیگر قابل مشاهده نباشد.

اینستاگرام ماه‌ها بود که در حال آزمایش حذف نمایش لایک‌ها از اپلیکیشن خود بود. پس از موفقیت آمیز بودن این آزمایش که محدود به چند کشور خاص بود، حال حذف نمایش لایک های اینستاگرام در ابعاد گسترده‌تری در جهان آغاز شده است.

در ماه جولای اینستاگرام اعلام کرده بود که آزمایش جدیدی را روی پلتفرم خودش اعمال کرده است. این ایده، در اصل حذف شمارنده‌ی لایک‌های پست‌های برخی حساب‌های کاربری بود. توسعه دهندگان نمایش تعداد لایک‌ها را باعث دور شدن تمرکز از محتوای پست‌ها و فقط بالا بردن تعداد آن‌ها می‌دانند.

گسترده‌تر شدن ابعاد آزمایش حذف نمایش لایک های اینستاگرام

این آزمایش فقط در 7 کشور استرالیا، ژاپن، برزیل، کانادا، نیوزیلند، ایرلند و ایتالیا انجام گرفت. اما حالا اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد آن را در ابعاد گسترده‌تری در جهان بی‌آزماید. به نظر می‌رسد فیسبوک نیز به دنبال ارائه‌ی چنین سیستم مشابهی برای اصحاب رسانه در شبکه‌ی اجتماعی خود است.

از امروز،‌ما آزمایش خصوصی کردن تعداد لایک‌ها را در ابعاد گسترده‌تری انجام خواهیم داد. اگر شما هم جزو این آزمایش باشید، دیگر نمی‌توانید تعداد لایک‌ها و ویوو‌های عکس‌ها و ویدیوهای پست‌ها را مشاهده کنید.

اینستاگرام (instagram@)

هرچند ابعاد این قابلیت گسترده‌تر شده است، اما هنوز نهایی نشده و در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد. این بدان معناست که تمام حساب‌های کاربری که در این شبکه‌ی اجتماعی فعالیت می‌کنند هم اکنون به این قابلیت دسترسی ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید.
    من اخیرا در اینستا متوجه یه اشکال خیلی مهم شدم. خواهش می کنم اگه امکانش هست کمکم کنین. چون به خاطر کسب و کارم بدجوری نیاز دارم که حلش کنم.
    مشکل اینه: موقع نوشتن کامنت یا کپشن صفحه کلید یا کیبورد کاملا روی کادر نوشته ها رو می پوشونه. جوری که اصلا نمی تونم ببینم چی دارم می نویسم و برای ویرایش یا خوندن نوشته خودم باید بَک بزنم تا از کیبورد خارج بشم.
    مشکل عمومی نیست و جایی بهش برنخوردم که راه حلشو بدونم. اما شدیدا باعث اخلال در کارم شده. گوشی من LG G6 هست.
    مچکرم

  2. ن تروووو خدا اخه این چ سیاستیه