آپدیت MIUI 11

آپدیت MIUI 11 با سیستم عامل 7.1.2 برای شیائومی ردمی 4 عرضه می‌شود

آپدیت MIUI 11 برای شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) عرضه شد و این به روزرسانی رابط کاربری، گوشی نسبتا قدیمی شیائومی را به سیستم عامل اندروید 7.1.2 می‌برد.

در ماه آوریل اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی دیگر از برخی گوشی های قدیمی خود پشتیبانی نرم افزاری نمی‌کند که از جمله این گوشی‌ها می‌توان به ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) اشاره کرد. اما ظاهرا تیم نرم افزاری این شرکت در تصمیم خود تجدید نظر کرده، چرا که برخی کاربران گوشی ردمی 4 گزارش کرده‌اند که به روزرسانی MIUI 11 را به صورت OTA دریافت کرده‌اند.

آپدیت MIUI 11

ویژگی‌های آپدیت MIUI 11 برای ردمی 4

این نسخه با نام MIUI V11.0.2.0.NAMMIXM و با حجم 483 مگابایت عرضه می‌شود و سیستم عامل گوشی ردمی 4 شما را به اندروید نسبتا قدیمی 7.1.2 می‌برد؛ بنابراین انتظار نسخه جدیدتر سیستم عامل را برای گوشی خود نداشته باشید. همچنین این آپدیت دارای پچ امنیتی اکتبر 2018 است. با این وجود باز هم قابل توجه است که گوشی اقتصادی دو و نیم سال پیش در حال دریافت آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی است.

آپدیت MIUI 11

یکی از کاربرانی که آپدیت MIUI 11 را برای ردمی 4 دریافت کرده اظهار می‌کند که این یک تست آزمایشی اولیه بوده و همه دارندگان این گوشی در سراسر جهان به زودی این به روزرسانی را دریافت می‌کنند؛ بنابراین اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، ناامید نشوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*