مانیتور گیمینگ شیائومی با اندازه 29 اینچی

مانیتور گیمینگ شیائومی با اندازه 29 اینچی و طراحی منحنی در راه است

بر اساس شواهد، سومین نسخه مانیتور گیمینگ شیائومی با اندازه 29 اینچی و طراحی منحنی به زودی عرضه می‌شود. این مانیتور Xiaomi Mi Surface 29 نام خواهد داشت.

شیائومی را همه برای تولید گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند؛ اما آن‌ها در دیگر بخش‌های بازار دیجیتال نظیر تلویزیون‌های هوشمند، مچ‌بندهای تناسب اندام، پاوربانک و حتی اسکوترهای الکتریکی نیز فعالیت دارند. شیائومی می سرفیس 34 نخستین مانیتور کامپیوتری این شرکت است. آن از یک پنل 34 اینچی با خمیدگی 1500R و وضوح 3440 در 1440 پیکسل و نسبت 21:9 بهره می‌برد.

مانیتور می سرفیس کمپانی شیائومی که متمرکز بر گیمینگ طراحی شده، ارائه کننده‌ی نرخ رفرش 144 هرتزی، زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه‌ای و پشتیبانی از فناوری FreeSync شرکت AMD است. در کنار این ما شاهد رونمایی از یک مانیتور 23.8 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1080 پیکسلی نیز از سوی شیائومی بودیم. قابلیت‌های این دو نمایشگر کم و بیش مشابه یکدیگر است، با این تفاوت که با قیمت کمتر 98 دلاری عرضه می‌شود. حال اسناد از عرضه سومین نسخه‌ی مانیتور گیمینگ شیائومی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

امکانات سه نسخه مانیتور گیمینگ شیائومی مشابه یکدیگر است

بر اساس یک گزارش جدید، این نمایشگر گیمینگ جدید 29 اینچی از همان ویژگی‌های مدل بزرگ‌تر خودش بهره می‌برد. آن همچنان نرخ رفرش 144 هرتزی و زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند. ظاهرا به جز اینکه اندازه‌ی آن به 29 اینچ کاهش پیدا کرده، هیچ تغییر دیگری را در آن شاهد نخواهیم بود. ضمنا قیمت آن نیز پایین‌تر از مدل 34 اینچی است که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد.

اگر در جستجوی یک مانیتور گیمینگ جدید هستید، از تازه واردهایی نظیر ریزر و شیائومی گرفته تا برندهای قدیمی‌تر نظیر ویوسونیک، مدل‌های مدرنی در بازار دیده می‌شود و هیچ کمبودی برای انتخاب حس نمی‌شود. ما مشتاقیم که ببینیم چگونه مانیتور جدید شیائومی می‌تواند در برابر رقبای خود عرضه اندام کند. انتظار داریم به همان اندازه که دو نسخه‌ی دیگر آن درخشیدند، نسخه‌ی 29 اینچی آن نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*