سامسونگ گلکسی اس 11

جدیدترین رندر و مشخصات سامسونگ گلکسی اس 11 لو رفت

یک رندر جدید به همراه مشخصات سامسونگ گلکسی اس 11 (Samsung Galaxy S11) لو رفت. در ادامه تصویر لو رفته و مشخصات فنی گلکسی S11‌را با هم بررسی می کنیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 11 از مورد بحث‌ترین شایعات این روزهاست. چند روز پیش، اطلاعاتی در خصوص اندازه نمایشگر، نسخه‎ی سیستم ارتباطی (4G یا 5G) و رنگ‌بندی محصولات سری گلکسی اس 11 منتشر شد. اکنون رند‌های جدیدی از گوشی منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای نیز درز کرده است.

سامسونگ گلکسی اس 11

اگرچه تا معرفی رسمی این گوشی زمان زیادی باقی مانده اما تا کنون شایعات مهم زیادی پخش شده‌اند. مهم‌ترین ادعایی که در مورد گلکسی 11 وجود دارد این است که هیچ کدام از محصولات این سری، صفحه نمایش مسطح نخواهند داشت و همگی طراحی منحنی دارند.

سری گلکسی اس 11 در سه نسخه‌ی گلکسی اس 11، گلکسی اس 11 پلاس و گلکسی اس 11 ای عرضه خواهد شد. این پرچمداران، صفحه نمایش Super AMOLED یا SAMOLED خواهند داشت که از فرمت HDR10+ پشتبانی می‌کند.

قدرت پردازشی این گوشی‌ها، توسط یکی از دو چیپست اگزینوس 9830 یا کوالکام اسنپدراگون 865 تامین خواهد شد. تمامی نسخه‌های گلکسی اس 11 از نسل 4G و 5G پشیبانی می‌کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که گلکسی اس 11 ای تنها با پشیبانی از شبکه 4G ارائه عرضه شود.

سامسونگ گلکسی اس 11

چندی پیش، توسعه دهندگان XDA نشانه‌هایی از دوربین 108 مگاپیکسلی  در OneUI پیدا کردند. این موضوع ثابت می‌کند که سامسونگ در حال تولید گوشی با لنز دوربین 108 مگاپیکسلی است. طبق گمانه‌زنی‌ها، احتمالا سامسونگ از دوربین جدید خود در سری گلکسی اس 11 استفاده می‌کند. دوربین سلفی نیز سنسور 10 مگاپیکسلی خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی اس 11

مهم‌ترین بخش از شایعات، امکان وجود اسپکترومتر در اسمارت‌فون‌های جدید سامسونگ است. این تکنولوژی که از آن به عنوان طیف سنج نیز یاد می‌شود، می‌تواند اطلاعاتی نظیر درجه حرارت و میزان قند مواد غذایی را آنالیز کرده و به کاربر ارائه کند.

سری جدید سامسونگ گلکسی اس 11 در فوریه سال آینده به طور رسمی طی نمایشگاه MWC رونمایی خواهد شد. طبق روال معمول، این گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون توسط سامسونگ در حال تولید هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه این طراحیش باشه فقط یک کار میشه با این گوشی انجام داد…گذاشتن پشت یک شیشه 1000 میلی و از صبح تا شب غرق تماشا شدن اون