گلکسی A51

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A51 مشخص شد

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A51 لو رفت؛ اخیرا گواهی تاییدیه‌ای از این گلکسی ای 51 در کره‌جنوبی ثبت شده و اطلاعات جدیدی از أن را افشا کرده است.

به تازگی تاییدیه‌ای از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A51 در کشور کره‌جنوبی ثبت شد که ظرفیت باتری این گوشی را مشخص کرده است. این گوشی که به زودی معرفی خواهد شد، در روز گذشته تاییدیه‌ی وای‌فای و استانداردهای کشور هند را دریافت کرده بود و اخیرا نیز صفحه پشتیبانی مربوط به این گوشی در یک وب‌سایت رسمی روسی قرار گرفته است.

شایعه شده که سامسونگ گلکسی A51 با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی روانه‌ی بازار خواهد شد. این در حالیست که سامسونط تا کنون هیچ اطلاعات رسمی از محصول خود منتشر نکرده است. اما در تاییدیه‌ی رسمی کشور کره جنوبی، گفته شده است که این گوشی هوشمند، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به خواهد  داشت. این ظرفیت باتری پیش از این نیز در گوشی‌های گلکسی A50 و گلکسی A50s دیده شده بود.

گلکسی A51

بر اساس شایعات در مورد مشخصات گلکسی A51، این گوشی به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (FHD+) مجهز می‌شود و یک حرفه داخل صفحه دارد. در این پانچ نمایشگر، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی جای خواهد گرفت. در پنل پشتی این گوشی، پنل دوربین چهارگانه قرار می‌گیرد که شامل لنز اصلی  48 مگاپیکلسی، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و یک لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A51 پیش از این در پنچمارک گیک پنج دیده شده بود. براساس اطلاعات ثبت شده در این پنچمارک، میان رده‌ی جدید سامسونگ به چیپست اگزینوس 9611 مجهز می‎شود و 4 گیگابایت حافظه رم دارد. این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 10 ارائه خواهد شد.