لرزش گیر

بررسی سه لرزش گیر خوش قیمت برای فیلمبرداری حرفه‌ای با موبایل (گجت تی وی)

در این مطلب می‌خواهیم سه گیمبال یا لرزش گیر خوش قیمت برای فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی های هوشمند را به شما معرفی و آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم و نگاهی به مزایا و معایب آنها بیندازیم.

حتما شما هم با مشکل لرزش دست در هنگام عکاسی یا به خصوص فیلمبرداری که باعث بی کیفیت شدن تصویر شما می‌شود، مواجه شده‌اید. تا همین چند سال پیش اگر یک فیلمبردار می‌توانست طوری فیلمبرداری کند که لرزشی در فیلم دیده نشود، یک فیلمبردار حرفه‌ای محسوب می‌شد، اما امروزه تکنولوژی این مشکل را نیز حل کرده و می‌توانید با گوشی هوشمند خود عکس‌ها و فیلم‌های بدون لرزشی را ثبت کنید. اما این امر چگونه امکان می‌پذیرد؟

در حال حاضر سازندگان گوشی های هوشمند در داخل لنزهای دوربین گوشی لرزش‌گیرهایی را به کار می‌برند و علاوه بر آن دستگاه‌هایی با نام گیمبال یا استابلایزر یا همان لرزش گیر در بازار عرضه می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید هرگونه لرزش اضافی را در هنگام فیلمبرداری حذف کنید. لرزش گیرهای داخل دوربین معمولا برای لرزش‌های کوچک کاربرد دارند، اما گیمبال‌ها حتی می‌توانند تکان‌های بزرگ‌تر مثل لرزش ناشی از دویدن در حین فیلمبرداری را خنثی کنند و تصاویری نرم و ثابت را به ثبت برسانند.

در ویدیوی امروز گجت تی وی می‌خواهیم سه لرزش گیر خوش‌قیمت برای گوشی های هوشمند را به شما معرفی کنیم. در این ویدیو می‌توانید بررسی و مقایسه گیمبال‌های DJI OSMO Mobile 3 ، Zhiyun Smooth Q2 و Feiyu Vlog pocket را مشاهده کنید.

ویدیوی مقایسه سه لرزش گیر مناسب برای موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به قیمت دستگاه هم اشاره میشد بهتر بود قیمت جهانی

  2. مقایسه جالبی بود ممنون از زحماتتون
    فقط کاش قیمتهای جهانی و همینطور قیمت های داخلیش رو هم ذکر بکنید در مقایسه ها و بررسی های تخصصی .