نسخه ویژه گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز ادیشن

نسخه ویژه گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز ادیشن معرفی شد

نسخه ویژه گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز ادیشن سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10+ Star Wars Special Edition) برای علاقه‌مندان به فیلم جنگ ستارگان معرفی شد.

اگر تا به حال به این فکر افتاده بودید که با گوشی خود، علاقه‌تان به مجموعه جنگ ستارگان را اعلام کنید، سامسونگ برای شما محصول تازه‌ای را ارائه کرده است. این کمپانی کره‌ای امروز از نسخه Star Wars Special Edition گلکسی نوت 10 پلاس خود پرده برداری کرد. این دیوایس، نتیجه‌ی همکاری عمیق‌تر آن‌ها با شرکت دیزنی است.

سامسونگ اخیرا از تکه صحنه‌های فیلم جنگ ستارگان در تبلیغات محصولات خودش استفاده کرده است. این تبلیغات نشان می‌دهد که پیش از اکران نسخه‌ی جدید فیلم جنگ ستارگان در ماه آینده میلادی، سامسونگ قصد دارد یک گوشی سفارشی‌شده را در اختیار طرفداران این مجموعه قرار دهد.

گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز ادیشن

سامسونگ قصد دارد پیش از 20 دسامبر (20 آذر 98) که فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» اکران می‌شود، از یک نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی‌های خانواده نوت 10 خود پرده برداری کند. این نسخه گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز ادیشن نام دارد.

نسخه ویژه گلکسی نوت 10 پلاس استار وارز ادیشن

در طراحی نسخه‌ی ویژه‌ی نوت 10 پلاس از المان‌هایی الهام گرفته شده از فیلم جنگ ستارگان استفاده شده است. تمام این تغییرات، ظاهری هستند و از نظر مشخصات فنی، هیچ تفاوتی با نسخه‌ی اصلی نوت 10 پلاس نخواهد داشت. دور ماژول دوربین یک نوار قرمز رنگ دیده می‌شود. به جز این مورد، تمام قاب پشت و روی گوشی مشکی‌رنگ است.

مشتریان همچنین می‌توانند یک قاب سفارشی، ایرفون بیسیم گلکسی بادز، یک پرچم فلزی آمیخته به تصویر فیلم و همچنین یک قلم S Pen قرمز رنگ را نیز به همراه گوشی خود دریافت کنند. سامسونگ برای طراحی بخش‌هایی از رابط کاربری این نسخه‌ی ویژه نظیر انیمیشن‌های خاموش شدن، والپیپرها، آیکون‌ها و صداهای نیز از فیلم Star Wars الهام گرفته است.

این گوشی درست 10 روز پیش از اکران جهانی فیلم وارد بازارهای مختلفی خواهد شد. اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید، خبر خوب اینکه می‌توانید این نسخه‌ی ویژه را با همان قیمت نسخه‌ی اصلی نوت 10 پلاس خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر خوشگله…تو ایران خراب شده باید حداقل ۱۷ میلیون پول بدی واسش