گلکسی اس 11

گلکسی اس 11 دارای نمایشگر آبشاری نخواهد بود

در حالی که شایعاتی درباره برخورداری گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 از نمایشگر آبشاری به گوش می‌رسید، اکنون اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که سامسونگ از این تصمیم منصرف شده است.

در نیمه دوم سال 2019 میلادی، چندین گوشی هوشمند چینی با نمایشگری که دارای زاویه‌های گرد است (به اصطلاح صفحه نمایش آبشاری) عرضه شد. مزیت این نوع طراحی، زیبایی بصری گوشی و عدم وجود قاب‌های جانبی است، به گونه‌ای که حتی لبه‌های گوشی نیز به جزئی از نمایشگر تبدیل می‌شود و قابلیت لمس کردن دارند. شرکت سامسونگ نیز در حال حاضر مشغول تولید این نوع نمایشگرها است و این امر باعث شد شایعاتی منتشر شود مبنی بر این که گوشی مورد انتظار گلکسی اس 11 (Samsung Galaxy S11) از نمایشگر آبشاری برخوردار خواهد بود. با این حال منبع مشهور Universelce مدعی شده که این اتفاق رخ نخواهد داد و پرچمدار جدید سامسونگ از نمایشگر آبشاری استفاده نمی‌کند.

بنا بر گزارش منتشر شده، شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S11 را با صفحه نمایش آبشاری آزمایش کرده، اما در مرحله کنترل کیفیت تصمیم گرفت که این ایده را رها کند. خبر خوب این است که این گوشی هوشمند هنوز هم قاب‌های باریک‌تری نسبت به گلکسی نوت 10 خواهد داشت که به نوبه خود جهشی را در مقایسه با گلکسی اس 10 رقم می‌زند. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر گلکسی اس 11 دارای نرخ تازه‌سازی 90 یا 120 هرتزی باشد، اما برای کسب اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی در نیمه دوم فوریه سال آینده میلادی (نیمه دوم بهمن 98) باشیم.

سایر اطلاعات سامسونگ گلکسی اس 11

گفتنی است بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، سری گلکسی S11 در سه مدل اس 11، اس 11 پلاس و اس 11 ای عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها از نمایشگر سوپر امولد با پشتیبانی از اچ دی آر 10 پلاس و چیپست اگزینوس 9830 یا اسنپدراگون 865 بهره می‌برند و نسخه‌های 4G و 5G برای آنها موجود است؛ البته مدل گلکسی S11e فقط از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و نسخه 5G برای آن عرضه نمی‌شود.

علاوه بر آن، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سامسونگ از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در سری گلکسی اس 11 استفاده می‌کند و دوربین جلو ممکن است یک سنسور 10 مگاپیکسلی باشد. همچنین گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد طیف سنجی را به دوربین گوشی اضافه کند که می‌تواند اطلاعاتی مانند درجه حرارت یا میزان قند مواد غذایی را به کاربر بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کامل ترین دیوایس دنیا خواهد شد