آی او اس 13.2.3

اپل آی او اس 13.2.3 را برای آیفون‌های خود منتشر کرد

شرکت اپل آیپد او اس و آی او اس 13.2.3 را برای تبلت‌های آیپد و گوشی‌های آیفون سازگار خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی کم حجم، با هدف رفع ایرادات مشکل محصولات اپل توسعه پیدا کرده است.

اپل آیپد او اس و آی او اس 13.2.3 را برای آیپدها و آیفون‌های سازگار منتشر کرد. حجم این به‌روزرسانی 90 مگابایت است، اما بسته به دیوایس شما ممکن است کمی متفاوت باشد. فهرست تغییراتی که در این نسخه از پلتفرم موبایلی اپل به وجود آمده، به شرح زیر است:

تغییرات آپدیت آی او اس 13.2.3

  • مشکلی را رفع می‌کند که ممکن است در آن جستجوی سیستمی و جستجو از طریق Mail، Files و Notes کار نکند.
  • مشکلی را حل می‌کند که ممکن است در آن عکس‌ها، لینک‌ها و دیگر پیوست‌ها در نمای جزئیات Messages مشاهده نشود.
  • مشکلی را حل می‌کند که اجازه‌ی دانلود محتوا در پس زمینه را نمی‌دهد.
  • مشکلی را حل می‌کند که ممکن است مانع از ارسال پیام‌های جدید در ایمیل شود و محتوای پیام اصلی را در حساب‌های Exchange با مشکل مواجه کند.

این نسخه، مکمل آخرین نسخه‌ای از پلتفرم آی او اس است که اپل آن را ماه گذشته منتشر کرده بود. مطمئنا هنوز این پلتفرم به حالت پایدار نرسیده است، اما اپل از ابتدا تا کنون با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف،‌ باعث عملکرد بهتر آن شده است. این به‌روزرسانی جدید اشکالات جزئی که کاربران طی هفته‌های گذشته مشاهده کرده‌اند را برطرف می‌کند،‌ در حالی که ممکن است هنوز برخی از این ایرادات وجود داشته باشد و اپل همچنان در حال کار روی اصلاح آن‌ها باشد.

البته اگر تصور می‌کنید که ممکن است به‌روزرسانی‌های اپل را از دست دهید، توصیه‌ی ما این است که به‌روزرسانی خودکار را در تنظیمات گوشی خود فعال کنید تا هر پچ جدیدی که از سوی سازنده منتشر شد روی گوشی شما نصب شود و مشکلاتی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید به مرور رفع شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*