سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 لایت فاش شد

سامسونگ قصد دارد جدیدترین گوشی از خانواده گلکسی اس 10 را معرفی کنید. به تازگی مشخصات تازه‌ای از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت اعلام شده است.

سامسونگ گلکسی اس 10 لایت ، گوشی بعدی سامسونگ است. این گوشی که نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه خانواده گلکسی اس 10 محسوب می‌شود، به زودی معرفی خواهد شد. اکنون مشخصات فنی این اسمارت فون فاش شده است.

درحالی که به زمان معرفی پرچمداران جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم، طبق گزارشات، سری جدید گلکسی اس 11 در سه اندازه مختلف و در پنج مدل معرفی خواهد شد. اما ظاهرا بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی اسمارت فون جهان، هنوز کارش با گلکسی اس 10 تمام نشده و آخرین عضو این خانواده پیش از معرفی گلکسی اس 11 به بازار خواهد آمد.

همانطور که گفتیم، این گوشی نسخه‌ی ارزان قیمت گلکسی اس 10 خواهد بود. اگر چه پیش از این مدل گلکسی اس 10 ای نیز با همین عنوان معرفی شد، اما ظاهرا این دو گوشی با هم شباهت زیادی نخواهند داشت. اگرچه این موضوع هنوز تایید نشده ولی گفته می‌شود گلکسی اس 10 لایت مشخصاتی همانند گوشی میان رده گلکسی ای 91 خواهد داشت. شایعه شده که هر دوی این گوشی‌ها به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می‌شوند.

جدا از مشخصات چیپست، اطلاعاتی در مورد دوربین گلکسی اس 10 لایت نیز منتشر شده که بسیار جالب توجه است.

دوربین سه گانه در پشت و دوربین سلفی با وضوح بالا

گلکسی اس 10 ای سیستم دوربین دوگانه در پشت استفاده می‌کرد با توجه به قیمت ارزان آن، منطقی بود. نبود لنز سوم در این گوشی، تجربه عکس‌برادری بسیار ظعیف‌تری نسبت به انتظارات را ارائه می‌کند. با این وجود، گلکسی اس 10 لایت از این نظر خیلی بهتر عمل می‌کند. لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی، به جدیدترین نسخه‌ی اس 10 توانایی‌های خوبی در زمینه عکس‌برداری خواهد بخشید.

 سامسونگ گلکسی اس 10 لایتالبته همانطور که می‌دانید تعداد مگاپیکسل همیشه تضمینی برای کیفیت بالای عکس‌ها نیست و بنابراین نباید در مورد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی گلکسی اس 10 لایت خیلی هیجان زده شود. قطعا سنسور این گوشی کیفیتی در حد مدل‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس نخواهد داشت. با این وجود، باید برای قضاوت‌نهایی تا زمان معرفی این گوشی منتظر بمانیم. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مدل لایت نیز قرار نیست کیفیتی در حد برادران پرچمدار خود داشته باشد.

باتری حجیم، صفحه نمایش بزرگ، قیمت مناسب

انتظار می‌رود سامسونگ، گلکسی اس 10 لایت را با اسنپدراگون 855 روانه بازار کند. 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دیگر مشخصات آن هستند. نمایشگری 6.7 اینچی Super AMOLED دارای حفره دوربین برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری 4300 میلی آمپری و با فناوری شارژ سریع 45 واتی، دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

 سامسونگ گلکسی اس 10 لایتاگر سامسونگ گلکسی اس 10 لایت قرار است با چنین مشخصاتی عرضه شود، احتمالا قیمتی کم‌تر از 750 دلار نخواهد داشت. این گوشی در اواخر سال 2019 یا بهار سال 2020 معرفی خواهد شد.

تمامی اطلاعات ارائه شده در این مطلب بر مبنای گفته‌های حساب توییتری Ishan Agarwal منتشر شده‌اند. با وجود اینکه این حساب توییتری معتبر است اما تا زمانی که سامسونگ گلکسی اس 10 لایت رسما معرفی نشود، نمی‌توان هیچ یک از مشخصات گفته شده را تایید کرد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*