آنر وی 30

گوشی آنر V30 با تراشه کایرین 990 5G در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

گوشی آنر V30 همراه با آنر وی ۳۰ پرو (Honor V30 Pro)، هفته آینده به طور رسمی معرفی می‌شود. پیش از آن اما می‌توانیم نگاهی به تازه‌ترین تصاویر تبلیغاتی و نتایج بنچمارک دستگاه بیندازیم.

برند زیرمجموعه هواوی با انتشار چند تصویر تبلیغاتی، روی قابلیت‌های 5G گوشی آنر V30 مانور داده است. در حال حاضر، سه شرکت مخابراتی در چین هستند که نسل پنجم شبکه موبایل را راه‌اندازی کرده‌اند. از آنجایی که این یک تکنولوژی نوظهور محسوب می‌شود، آنر هم تمام تلاش خود را به کار بسته تا توجهات را به سمت آن جلب کند.

همزمان، نتایج بنچمارک گوشی آنر V30 در GeekBench هم منتشر شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، دستگاه از تراشه کایرین 990 5G قدرت می‌گیرد و رم 8 گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند. سیستم عامل این گوشی هوشمند، اندروید 10 است و احتمالا رابط کاربری MagicUI روی آن سوار خواهد بود.

بنچمارک گوشی آنر V30

با توجه به داشتن چیپست مشترک، امتیازهای ثبت شده را می‌توانیم با نتایج بنچمارک هواوی میت 30 پرو مقایسه کنیم؛ پس آنر وی 30 هم در قامت یک پرچمدار ظاهر خواهد شد. کمپانی چینی گوشی‌های جدید خود را در روز پنجم آذر (26 نوامبر)، همراه با آنر مجیک واچ 2 معرفی خواهد کرد.