قیمت پراید

قیمت پراید روند افزایشی پیدا کرد

قیمت پراید تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین و شرایطی که در کشور به وجود آمده است بازهم روند افزایشی پیدا کرد. در ادامه جدیدترین قیمت انواع خودرو را مورد برررسی قرار می‌دهیم.

از بامداد روز جمعه 24 آبان 98 شاهد اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بودیم که به واسطه آن قیمت بنزین نیز با میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد، این افزایش قیمت تاثیر شدیدی بر بازار خودرو بازار داشته است، در واقع خودرو پراید که هم‌اکنون ارزان‌ترین خودرو بازار کشور محسوب می‌شود، بازهم رکورد قیمتی خود را شکست. گفتنی است مقرر شد تا تولید خودرو پراید به‌زودی متوقف شد که همین خبر نیز در افزایش قیمت آن تاثیر داشت، اما افزایش نرخ بنزین به روند افزایشی قیمت این خودروها سرعت بخشید.

جدیدترین قیمت پراید در بازار کشور

آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد خودرو پراید 111 با قیمت 54 میلیون و 100 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، اما پراید در رنگ‌هایی به جز سفید دارای قیمتی حدود 55 میلیون و 200 هزار تومان است. سایر مدل‌های پراید نیز افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند، پراید 131 با قیمت 49 میلیون و 800 هزار تومان در رنگ سفید و برای سایر رنگ‌ها این مدل نیز قیمت 50 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت خودرو پراید 132 به 50 میلیون و 700 هزار تومان رسید. قیمت این خودرو در رنگ‌های به جز سفید نیز 51 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شد. گفتنی است قیمت وانت پراید در بازار نیز با رشد زیادی همراه بوده و به قیمت 49 میلیون و 700 هزار تومان رسید.